Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Skrevet 16. oktober 2015 Drikker ikke kaffe Men bruker litt i sjokoladekake glasur. Anonymous poster hash: efa9f...51e
Anders J Skrevet 20. oktober 2015 #27 Skrevet 20. oktober 2015 Kaffe er meget viktig. Må lage minst 1 caffe latte pr dag. Helst 2. Drikker og en 3-4 kopper vanlig kaffe om dagen, tenderer mest til å bli nescaffe sen jeg får vondt i magen av vanlig trakterkaffe.
Yellow Brick Road Skrevet 20. oktober 2015 #28 Skrevet 20. oktober 2015 Viktig og viktig... Nei, jeg det er ikke så viktig for meg, jeg klarer meg fint uten. Men jeg koser meg med en kopp med god kaffe eller to, og hjemme velger vi kaffen med omhu når vi kjøper ny, og vi maler selv og bruker bare presskanne. På jobb drikker jeg kaffe av gammel vane, og vurdere stadig å heller lage meg en god kopp te, for jobbkaffen er sånn egentlig ikke spesielt god. Jeg ville nok savnet kaffen og den plutselig skulle forsvinne.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #29 Skrevet 20. oktober 2015 Veldig veldig viktig. Kaffe er litt som vin - morsomt å prøve nye typer. Anonymous poster hash: 4c5ec...230
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #30 Skrevet 20. oktober 2015 Drikker ikke kaffe så den beyr null for meg. Kaffefolk er så avhengige at det kan være skummel. En del forventer å få kaffe når de kommer på besøk, jeg forventer ingenting konkret når jeg besøker folk og er fornøyd med om så bare ett glass vann. Har ikke kaffetrakter så her får folk pulverkaffe og er de for fisefine for det så får de te eller det vi ellers har. Anonymous poster hash: c4419...4e8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #31 Skrevet 20. oktober 2015 Vil tilføye at jeg for en god stund siden (sikkert noen år) startet en tråd ang det med å ikke eie en kaffetrakter og overraskende mange skrev at de forventer at alle de kjenner eier en kaffetrakter så de alltid får kaffe når de kommer på besøk. Også at jeg som ikke drikker kaffe må kjøpe meg en kaffetrakter. Må si at jeg er glad for at mine venner er glad for å få pulverkaffe, te eller annet. Det er ingen selvfølge at alle eier en kaffetrakter. Anonymous poster hash: c4419...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå