Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Dere er irriterende! Dere som ikke svarer på spørsmålet til HI.. hvis hi f.eks lager en tråd: "du som fødte med epidural, hovr lang var fødselen din?" Så kommer titalls med folk som skriver "jeg fødte uten smertelindring", eller noe. Altså bare for å finne på et elsempel på spørsmål og svar der man ikke svarer!!! I tråder som er rettet til de det gjelder, så kommer det mange andre og absolutt skal svare, selvom det ikke gjelder dem... Hvorfor??? Gjelder det ikke deg, så drit i å svare.. Anonymous poster hash: f34d2...f9a
Gjest Antarctica Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Dere er irriterende! Dere som ikke svarer på spørsmålet til HI.. hvis hi f.eks lager en tråd: "du som fødte med epidural, hovr lang var fødselen din?" Så kommer titalls med folk som skriver "jeg fødte uten smertelindring", eller noe. Altså bare for å finne på et elsempel på spørsmål og svar der man ikke svarer!!! I tråder som er rettet til de det gjelder, så kommer det mange andre og absolutt skal svare, selvom det ikke gjelder dem... Hvorfor??? Gjelder det ikke deg, så drit i å svare.. Anonymous poster hash: f34d2...f9a Hihi, komisk! "Beskriv din svigerinne med tre ord" "Har ingen, men min fetter er gøyal, velkledd og sporty!"
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Veldig mange gjør det. Desse sidene fungerer ikke som oppslagsverk. De er mer som samtaler. Det er ikke nødvendig å holde seg 100% til spørsmålet men heller skrive om ting som man føler er aktuelt for å få frem ulike sider ved en problemstilling. Anonymous poster hash: a4363...f9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Samme med de som da kun svarer for å kommentere på skrivefeil! Husker jeg engang svarte at disse ville strøket om det hadde vært en skoleoppgave, da de ikke hadde klart å besvare problemstillingen.. Anonymous poster hash: 46aed...fe4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Greit nok at forumet er som en samtale. Men når ingen i det hele tatt svarer på det HI spør, det er frustrerende for den som er HI. Anonymous poster hash: 98d90...a12
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Greit nok at forumet er som en samtale. Men når ingen i det hele tatt svarer på det HI spør, det er frustrerende for den som er HI. Anonymous poster hash: 98d90...a12 Det er jo ikke alle spørsmål som er så veldig viktige å få svar på heller og sidene skal vel heller ikke bli rene statistikklister over hvor lange fødsler damene har hatt og hvor mya familien bruker på mat, uten tillegsopplysninger eller diskusjoner. Litt avsporinger er bare av det gode. Anonymous poster hash: a4363...f9a
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Vi skal ha pizza til middag. Det er ikke irriterende.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Vi skal ha pizza til middag. Det er ikke irriterende. Heldiggris! Jeg skal på kurs. Det er morsomt, men det blir ikke noen middag i dag. Anonymous poster hash: a4363...f9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Vi skal ha pizza til middag. Det er ikke irriterende. Heldiggris!Jeg skal på kurs. Det er morsomt, men det blir ikke noen middag i dag. Anonymous poster hash: a4363...f9a Vi pusser opp badet.... Hvor skal vi drite da? Anonymous poster hash: dad8f...41f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Greit nok at forumet er som en samtale. Men når ingen i det hele tatt svarer på det HI spør, det er frustrerende for den som er HI. Anonymous poster hash: 98d90...a12 Det er jo ikke alle spørsmål som er så veldig viktige å få svar på heller og sidene skal vel heller ikke bli rene statistikklister over hvor lange fødsler damene har hatt og hvor mya familien bruker på mat, uten tillegsopplysninger eller diskusjoner. Litt avsporinger er bare av det gode. Anonymous poster hash: a4363...f9a Ikke alle spørsmål som er statistikkspørsmål. Anonymous poster hash: 98d90...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå