Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg mottar bidrag etter navs bidragskalkulator fra far. Han holder klær og utstyr hjemme hos seg selv i tillegg. Barna er med far fra fredag til onsdag annenhver uke. Har ei venninne som mener at far til tross for dette skal betale halvparten av ting og tang til barna som feks vinterjakke, skøyter osv. Jeg tenker det er mye styr med halvparten her og der, men vil gjerne vite hva som er praksis. Finner ikke god beskrivelse av dette på navs sider synes jeg. Hvordan løser dere andre dette? Anonymous poster hash: d5922...029
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har skattefordelen med aleneforsørger og en ekstra barnetrygd. Anonymous poster hash: d5922...029
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg mottar bidrag etter navs bidragskalkulator fra far. Han holder klær og utstyr hjemme hos seg selv i tillegg. Barna er med far fra fredag til onsdag annenhver uke. Har ei venninne som mener at far til tross for dette skal betale halvparten av ting og tang til barna som feks vinterjakke, skøyter osv. Jeg tenker det er mye styr med halvparten her og der, men vil gjerne vite hva som er praksis. Finner ikke god beskrivelse av dette på navs sider synes jeg. Hvordan løser dere andre dette? Anonymous poster hash: d5922...029 Din venninne tar feil. Den som får budeaget skal betale alt dette. Om han vil kunne han også sagt at du skal sende med klær ig utstyr til samvær hos han. Anonymous poster hash: 04bdd...f7e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Samværsforelderen skal ikke betale noe annet enn mat og hygieneartikler på samvær, så egentlig kan du ikke forlange at han skal handle klær til å bruke hos han engang Anonymous poster hash: 99ccf...7b6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Din venninne tar feil. Du skal i utgangspunktet holde barna med klær både hos deg og hos far. Anonymous poster hash: f7e25...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå