Huset fullt Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Har stor tomt rundt huset. Jeg ønsker å ha kaniner eller marsvin ute. Da med stort bur/hus som er godt isolert, og stor inngjerding så de har god plass. Ønsker også at de skal kunne løpe utenfor når vi er der. Det skal Ikke vere dyr i trange bur. Så mitt spørsmål: hvor finner jeg gode maler for bygging av huset? Har aldri gjort det før, så må lete meg litt frem. Må vere vindtett og godt isolert, kan blåse endel her.
Gjest Antarctica Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Har stor tomt rundt huset. Jeg ønsker å ha kaniner eller marsvin ute. Da med stort bur/hus som er godt isolert, og stor inngjerding så de har god plass. Ønsker også at de skal kunne løpe utenfor når vi er der. Det skal Ikke vere dyr i trange bur. Så mitt spørsmål: hvor finner jeg gode maler for bygging av huset? Har aldri gjort det før, så må lete meg litt frem. Må vere vindtett og godt isolert, kan blåse endel her. Det letteste er å bruke ei vanlig "dukkestue"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå