Gå til innhold

Endelig er jeg kvitt kredittkortgjelda :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få skryte litt av meg selv.

Det gikk over stokk og stein for ca 7 år siden med at jeg bruke kredittkort til å handle en god del. Hadde 50 000 i grense.

Har nå slitt og prøvd å betale tilbake, men har bare klart det månedlige beløpet, så det har blitt renter og renter og bare rot.

I januar i år tok jeg grep. Betalt ned mer hver måned, ikke brukt kredittkortet til noe og i dag betalte jeg siste regning. Nå står det 0 kr igjen å betale.

Jeg er stolt av meg selv. Jeg har klart å bevise for meg selv at jeg kan ha kredittkort uten å bruke over evne.

Grensen på kredittkortet er satt ned og jeg skal ALDRI havne i den samme dritten igjen.

Anonymous poster hash: 4d927...671
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Godt gjort av deg. :-)

Sitter i litt samme situasjon. Har nå 10 000 igjen å betale, og det skal jeg klare i løpet av de neste fem mnd. Da skal jeg puste lettet ut altså...

Anonymous poster hash: 3ab59...d82

Skrevet

Gratulerer! Jeg hadde og grense på 50 000kr.. Brukte evigheter på å betale ned, men ble ferdig i fjor høst. Gråt da jeg innså at det var over😊

Anonymous poster hash: d7d42...c5f

Skrevet

Føler en enorm lettelse ja. Føler jeg svever i dag. Går rundt og smiler og er plutselig i veldig godt humør igjen. Har ikke dette hengende over meg lenger.

Vil ikke klippe kredittkortet, men har det liggende hjemme og skal kun brukes i nødstilfelle og da skal alt betales ned.

Har begynt å spare, slik at jeg skal slippe å måtte bruke kredittkort igjen, heller spare til de tingene jeg har lyst på. Da blir det kjekkere å kjøpe, for det er ikke kjøpt på lånte penger med skyhøy rente.

HI

Anonymous poster hash: 4d927...671
Skrevet

Gratulerer

Anonymous poster hash: 34dcb...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...