Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Noen som har prøvd dem? Har akkurat oppdaget bleiene, og så bytter de dem ut...? Anonymous poster hash: 02b6d...8f2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Er ikke lenge siden det var en sånn tråd her Anonymous poster hash: 81fed...81a
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 De er like gode som de gamle . Litt dyrere tror jeg (mannen som handla) men så var jo de andre ekstremt billige da.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Er ikke lenge siden det var en sånn tråd her Anonymous poster hash: 81fed...81a Godt å bli oppdatert på det. Ikke alle har tid til å sitte foran dib hele dagen... Anonymous poster hash: 02b6d...8f2
Linkii87 Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Kjempe gode bleier!! Hilsen en som har prøvd maaange typer;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Dårlig passform på trusebleiene, men de vanlige er vel som før egentlig. Anonymous poster hash: 8ede3...114
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Min jente som aldri har hatt bleie utslett eller vært rød nedetil før, fikk eksem av disse bleiene... Trodde først hun "bare" var rød og litt sår, smurte med zink salve og så inotyol når det ikke ble bedre gikk vi til legen. Da var det faktisk eksem, og det eneste nye hun hadde hatt var de nye rema bleiene. Sa i fra i bhg, og de sa at en annen jente hadde hatt samme problemet?? Anonymous poster hash: b214c...bc1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Har ei på 6 uker som jeg har testet de på. De satt ikke noe bra og tisset rant rett ut.. Jeg synes faktisk at Pampers har vært best. Skulle bare ønske de kunne droppe å ha lotion i dem Anonymous poster hash: b5576...df6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Har brukt rema hele veien, men lurer på om de må ha forandret litt på de? Plutselig har snuppa tissa gjennom tre dager på rad. Tilfeldig? Anonymous poster hash: db52a...f77
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 sendte mail til rema - fikk dette svaret: Den eneste endringen er at bleien har fått en mykere bakside og endret design. Vi har brukt bleiene i flere år, veldig fornøyd! Anonymous poster hash: f15f9...a02
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka... Anonymous poster hash: eb89a...f73
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Min jente som aldri har hatt bleie utslett eller vært rød nedetil før, fikk eksem av disse bleiene... Trodde først hun "bare" var rød og litt sår, smurte med zink salve og så inotyol når det ikke ble bedre gikk vi til legen. Da var det faktisk eksem, og det eneste nye hun hadde hatt var de nye rema bleiene. Sa i fra i bhg, og de sa at en annen jente hadde hatt samme problemet?? Anonymous poster hash: b214c...bc1 Når du sier det så har faktisk min også fått utslett av dem. Det tenkte jeg ikke på Anonymous poster hash: 8ede3...114
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka... Anonymous poster hash: eb89a...f73 Mykere bakside og endret design forsvarer såklart en prisøkning på 10 kr! Anonymous poster hash: bb0c7...919
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka... Anonymous poster hash: eb89a...f73 Mykere bakside og endret design forsvarer såklart en prisøkning på 10 kr! Anonymous poster hash: bb0c7...919 Det er jo typisk. Lav pris ved lansering, slik at de får solgt seg inn på markede. Går som regel ikke lang tid før prisen skrus opp. Anonymous poster hash: 28ffb...350
Darwina Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Den nye typen lekker fortere hos oss. Brukt de i 2 år nå.
Mamma til 2 søte Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Har ei på 6 uker som jeg har testet de på. De satt ikke noe bra og tisset rant rett ut.. Jeg synes faktisk at Pampers har vært best. Skulle bare ønske de kunne droppe å ha lotion i dem Anonymous poster hash: b5576...df6 Det er vel ikke lotion i bleiene før 3 tror jeg. Om de ikke har gjort om på de da.
LivetErEnLek Skrevet 16. oktober 2015 #18 Skrevet 16. oktober 2015 Synes de lukter så utrolig æsj jeg. Litt urin og ungen stinker. Hadde ikke det problemet med de andre bleiene.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 Har brukt rema hele veien, men lurer på om de må ha forandret litt på de? Plutselig har snuppa tissa gjennom tre dager på rad. Tilfeldig? Anonymous poster hash: db52a...f77 Det samme skjedde her faktisk. Byttet til rema for en stund tilbake fordi han tisset ofte gjennom med libero, og vi var veldig fornøyd med byttet. Etter at de nye rema-bleiene kom, ble det stadig lekkasjer. I tillegg fikk han utslett kort tid etter byttet, så da prøvde vi pampers på heltid (hadde kun brukt det om natta før), og ble kvitt både lekkasje og utslett. Anonymous poster hash: 234f2...e8d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #20 Skrevet 17. oktober 2015 Finns det bleier i Rema 1000 str 4? Anonymous poster hash: 0ef95...794
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #21 Skrevet 19. oktober 2015 Finns det bleier i Rema 1000 str 4? Anonymous poster hash: 0ef95...794 Ja, de har både også nr.5 og 6 Anonymous poster hash: 8867b...fae
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. oktober 2015 #22 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg synes det virker som de nye er litt større i størrelsen enn de gamle...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #23 Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har prøvd dem? Har akkurat oppdaget bleiene, og så bytter de dem ut...? Anonymous poster hash: 02b6d...8f2 Jenta mi på 4 år har brukt trusebleiene til Rema 1000 i en uke nå på natterstid. Vært veldig fornøyd med de:-) Anonymous poster hash: b825c...50f
skjotta Skrevet 19. oktober 2015 #24 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg leste gjennom innholdsfortegnelsen på den gamle og den nye pakken i går og den eneste forskjellen jeg fant var at utsiden av bleia før bestod av 45% av x og 55% av y mens nå er det 55% av x og 45% av y. (Husker ikke hva de het) så min konklusjon er at pakken ser annerledes ut, tegningene utenpå bleiene er nye men det er den samme bleia.
kvirrevittt Skrevet 19. oktober 2015 #25 Skrevet 19. oktober 2015 Vi har brukt nesten utelukka rema1000 bleiene på minsta, ho er no 2.5år. Hadde aldri lekkasje før, men etter den nye pakken fekk vi lekasje på nattbleia. Tilfeldig? Neppe. Bruker no libero på natt og intensivert dotreniningen på dagtid. Forhåpentligvis er vi ferdige med bleiestyret til jul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå