Gå til innhold

De nye Rema 1000 bleiene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dem?

Har akkurat oppdaget bleiene, og så bytter de dem ut...?

 

Anonymous poster hash: 02b6d...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke lenge siden det var en sånn tråd her

 

Anonymous poster hash: 81fed...81a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De er like gode som de gamle . Litt dyrere tror jeg (mannen som handla) men så var jo de andre ekstremt billige da.

Skrevet

Er ikke lenge siden det var en sånn tråd her

 

Anonymous poster hash: 81fed...81a

Godt å bli oppdatert på det.

Ikke alle har tid til å sitte foran dib hele dagen...

 

Anonymous poster hash: 02b6d...8f2

Skrevet

Kjempe gode bleier!! Hilsen en som har prøvd maaange typer;)

Skrevet

Dårlig passform på trusebleiene, men de vanlige er vel som før egentlig.

 

Anonymous poster hash: 8ede3...114

Skrevet

Min jente som aldri har hatt bleie utslett eller vært rød nedetil før, fikk eksem av disse bleiene... Trodde først hun "bare" var rød og litt sår, smurte med zink salve og så inotyol når det ikke ble bedre gikk vi til legen. Da var det faktisk eksem, og det eneste nye hun hadde hatt var de nye rema bleiene.

 

Sa i fra i bhg, og de sa at en annen jente hadde hatt samme problemet??



Anonymous poster hash: b214c...bc1
Skrevet

Har ei på 6 uker som jeg har testet de på. De satt ikke noe bra og tisset rant rett ut..

Jeg synes faktisk at Pampers har vært best. Skulle bare ønske de kunne droppe å ha lotion i dem

 

Anonymous poster hash: b5576...df6

Skrevet

Har brukt rema hele veien, men lurer på om de må ha forandret litt på de? Plutselig har snuppa tissa gjennom tre dager på rad. Tilfeldig?

 

Anonymous poster hash: db52a...f77

Skrevet

sendte mail til rema - fikk dette svaret: Den eneste endringen er at bleien har fått en mykere bakside og endret design.

 

Vi har brukt bleiene i flere år, veldig fornøyd!



Anonymous poster hash: f15f9...a02
Skrevet

De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka...



Anonymous poster hash: eb89a...f73
Skrevet

 

Min jente som aldri har hatt bleie utslett eller vært rød nedetil før, fikk eksem av disse bleiene... Trodde først hun "bare" var rød og litt sår, smurte med zink salve og så inotyol når det ikke ble bedre gikk vi til legen. Da var det faktisk eksem, og det eneste nye hun hadde hatt var de nye rema bleiene.

 

Sa i fra i bhg, og de sa at en annen jente hadde hatt samme problemet??

 

Anonymous poster hash: b214c...bc1

Når du sier det så har faktisk min også fått utslett av dem. Det tenkte jeg ikke på

 

 

Anonymous poster hash: 8ede3...114

Skrevet

 

De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka...

 

Anonymous poster hash: eb89a...f73

 

 

Mykere bakside og endret design forsvarer såklart en prisøkning på 10 kr!

 

Anonymous poster hash: bb0c7...919

Skrevet

 

 

 

De forrige kostet 19.90 og de nye koster 29.90... Samme antall bleier i pakka...

 

Anonymous poster hash: eb89a...f73

 

Mykere bakside og endret design forsvarer såklart en prisøkning på 10 kr!

 

Anonymous poster hash: bb0c7...919

Det er jo typisk. Lav pris ved lansering, slik at de får solgt seg inn på markede. Går som regel ikke lang tid før prisen skrus opp.

 

Anonymous poster hash: 28ffb...350

Skrevet

Den nye typen lekker fortere hos oss. Brukt de i 2 år nå.

Skrevet

Har ei på 6 uker som jeg har testet de på. De satt ikke noe bra og tisset rant rett ut..

Jeg synes faktisk at Pampers har vært best. Skulle bare ønske de kunne droppe å ha lotion i dem

 

Anonymous poster hash: b5576...df6

Det er vel ikke lotion i bleiene før 3 tror jeg. Om de ikke har gjort om på de da.

Skrevet

Synes de lukter så utrolig æsj jeg. Litt urin og ungen stinker. Hadde ikke det problemet med de andre bleiene.

Skrevet

Har brukt rema hele veien, men lurer på om de må ha forandret litt på de? Plutselig har snuppa tissa gjennom tre dager på rad. Tilfeldig?

 

Anonymous poster hash: db52a...f77

Det samme skjedde her faktisk. Byttet til rema for en stund tilbake fordi han tisset ofte gjennom med libero, og vi var veldig fornøyd med byttet. Etter at de nye rema-bleiene kom, ble det stadig lekkasjer. I tillegg fikk han utslett kort tid etter byttet, så da prøvde vi pampers på heltid (hadde kun brukt det om natta før), og ble kvitt både lekkasje og utslett.

 

 

 

Anonymous poster hash: 234f2...e8d

Skrevet

Finns det bleier i Rema 1000 str 4?

 

Anonymous poster hash: 0ef95...794

Skrevet

Finns det bleier i Rema 1000 str 4?

 

Anonymous poster hash: 0ef95...794

Ja, de har både også nr.5 og 6 :)

 

Anonymous poster hash: 8867b...fae

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg synes det virker som de nye er litt større i størrelsen enn de gamle...

Skrevet

Noen som har prøvd dem?

Har akkurat oppdaget bleiene, og så bytter de dem ut...?

 

Anonymous poster hash: 02b6d...8f2

Jenta mi på 4 år har brukt trusebleiene til Rema 1000 i en uke nå på natterstid. Vært veldig fornøyd med de:-)

 

Anonymous poster hash: b825c...50f

Skrevet

Jeg leste gjennom innholdsfortegnelsen på den gamle og den nye pakken i går og den eneste forskjellen jeg fant var at utsiden av bleia før bestod av 45% av x og 55% av y mens nå er det 55% av x og 45% av y. (Husker ikke hva de het) så min konklusjon er at pakken ser annerledes ut, tegningene utenpå bleiene er nye men det er den samme bleia.

Skrevet

Vi har brukt nesten utelukka rema1000 bleiene på minsta, ho er no 2.5år. Hadde aldri lekkasje før, men etter den nye pakken fekk vi lekasje på nattbleia. Tilfeldig? Neppe. Bruker no libero på natt og intensivert dotreniningen på dagtid. Forhåpentligvis er vi ferdige med bleiestyret til jul....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...