Gå til innhold

Hva er ditt inntak idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt (elendig): en bolle med syktetøy og hvitost, en skive brød og en cottage cheese med skyr.. Og en kvikk lunsj og et glass vin :o

 

Anonymous poster hash: 480de...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 brødskiver

Gulrøtter

Brokkoli

Blomkål

Kjøttkaker

Tyttebærsyltetøy

Poteter

Sopp

 

Anonymous poster hash: 09b57...8f2

Skrevet

Jordbær med youghurt naturell

Banan

Skyr

Blomkålsuppe

popkorn

Smash

Cola light

 

😫

 

Anonymous poster hash: a81c0...a68

Skrevet

Enda mer elendig...

 

Risrwr skive med.hvitost

3 knekkebrød med brun- og hvitost

Halvt rundstykke med skinke og ost

Kjøttboller ned poteter

 

Anonymous poster hash: deacc...0d6

Skrevet

To knekkebrød, en brødskive med karbonade, en risi-frutti (eller hva det nå heter) og en kebab-pizza. ☺️

 

Anonymous poster hash: b74f5...e5b

Skrevet

Tre knekkebrød med ost

En porsjon kyllingfilet, paprika og kidney-bønner

En kanelbolle

To polarbrød med et lass Bremykt, gulost, ruccola og danskepølse.

Skrevet

 

Postet før jeg var ferdig...

 

 

 

Enda mer elendig...

 

Ristet skive med hvitost

3 knekkebrød med brun- og hvitost

Halvt rundstykke med skinke og ost

Stor Japp-sjokolade

Kjøttboller med poteter, grønnsaker og fløtesaus

Et par plommer

Et wienerbrød

En hel pizza Grandiosa :-(

 

 

 

 

Anonymous poster hash: deacc...0d6

Skrevet

To rundstykker med skinke.

En snitzel(?) med salat og potetsalat.

To skiver med leverpostei.

 

Drukket 3 kopper kaffe, ca 0.5 l farris og 0.5 l julebrus. Og en tvist-sjokolade :)

 

Dette er for tiden en normal dag for meg..

 

Er ikke den sunneste, men sliter med inntaket og må nesten tvinge meg til å spise.

 

Anonymous poster hash: 44780...353

Skrevet

En skive og et eple til frokost, to skiver til lunsj, to skåler suppe, ei skive og ei gulrot til kvelds. Mye vann, mye kaffe og litt te:-)

 

Anonymous poster hash: 17de9...246

Skrevet

- 2 knekkebrød med ost, skinke, majones og agurk

- salat med skinke, kylling, ost og dressing

- en sukkerfri sjokolade

- ferdig tandoori kyllinggryte til å ha i mikroen



Anonymous poster hash: ced34...9bd
Skrevet

Havregryn

2 brødskiver

2 polarbrød

2 pils og nesten 1 pizza 😨

Litt Biola og ett glass melk

 

Anonymous poster hash: 36266...25e

Skrevet

Litt frokostblanding med banan og cultura, 2x liten salat, 2x pizzastykke (seveneleven), 2x te, vann

 

Anonymous poster hash: 88b5c...0c7

Skrevet

Cottage cheese og blåbær til frokost

2 skiver med servelat og 1 eple til lunsj

Fiskeboller i hvit saus til middag

En pakke smil sjokolade

Ett beger gresk yoghurt og banan på vei hjem fra trening

Ei lita skål pasta

En skål salat

Og nå har jeg akkurat ttykket i meg 5 bananpannekaker og 2 biter kokesjokolade

 

😞

 

Anonymous poster hash: 7f37c...7c2

Skrevet

Et rundstykke til frokost, en skål salat til lunsj, 2 karbonader og en potet til middag.

 

Anonymous poster hash: 076af...01d

Skrevet

2 knekkebrød med leverpostei og rødbetsalat

En pære

En kopp iskaffe

Fiskepinner, fullkornsris, revet gulrot og remulade

Et knekkebrød med mager skinkeost

5 små kjeks med sjokoladebiter



Anonymous poster hash: 8dd03...e07
Skrevet

2 knekkebrød med brieost

To skiver med magert pålegg

En bitteliten posjon pasta carbonara

3 knekkebrød med brieost

Et eple

En snei marsipan

6 ruter firkløver

3 glass tørr hvitvin.

 

 

Anonymous poster hash: fb3a6...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...