Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Eller kan man risikere å føde på samme rom som andre damer? I de travle periodene? Hjelp 😁 Anonymous poster hash: a50bf...4d8
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Tror ikke det er vanlig å måtte føde i rom med andre fødende noe sted i Norge, kjære deg💗😊Men på barsel kan du måtte dele rom. Anonymous poster hash: c3059...692
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du er uheldig havner du på fødesalen, der er det plass til åtte stk samtidig. Men du får forheng da. Anonymous poster hash: b9038...94a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du er uheldig havner du på fødesalen, der er det plass til åtte stk samtidig. Men du får forheng da. Anonymous poster hash: b9038...94a ? Anonymous poster hash: ae010...98f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du er uheldig havner du på fødesalen, der er det plass til åtte stk samtidig. Men du får forheng da. Anonymous poster hash: b9038...94a 😂 Anonymous poster hash: aff49...941
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du er uheldig havner du på fødesalen, der er det plass til åtte stk samtidig. Men du får forheng da. Anonymous poster hash: b9038...94a Hvilket land bor du i? Anonymous poster hash: e4e66...ee4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du er uheldig havner du på fødesalen, der er det plass til åtte stk samtidig. Men du får forheng da. Anonymous poster hash: b9038...94a Hvilket land bor du i? Anonymous poster hash: e4e66...ee4 Trollolollol! Klarte ikke å dy meg. Anonymous poster hash: b9038...94a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Det nærmeste jeg vet om at man føder i nærheten av hverandre i travle perioder er det jeg opplevde selv med sistemann. Da jeg var ferdig i dusjen som var i ett rom mellom familierommet og føderommet på ahus, kom en jordmor inn og spurte om det gikk greit om de brukte føderommet slik at ei annen slapp å føde i gangen. De stengte skyvedøren og vi hørte litt stønn under pressfasen og så babygråt, men vi brydde oss ikke mer enn at vi ble glade på deres vegne da vi hørte gråten. Vi var opptatt med vår egen tass. Anonymous poster hash: b0ca5...3a1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, kjære vene!! Trodde du man måtte føde på rom sammen med andre?? Anonymous poster hash: 78742...2e3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, kjære vene!! Trodde du man måtte føde på rom sammen med andre?? Anonymous poster hash: 78742...2e3 Ja, på enkelte sykehus. Det virker som en del har inne har gjort det? Anonymous poster hash: a50bf...4d8
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, man føder alene! Anonymous poster hash: e3271...749
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, kjære vene!! Trodde du man måtte føde på rom sammen med andre?? Anonymous poster hash: 78742...2e3 Ja, på enkelte sykehus. Det virker som en del har inne har gjort det? Anonymous poster hash: a50bf...4d8 Hahaha! Du kan risikere å dele rom på barsel, men selve fødselen skjer ikke på rommet ditt. Den skjer på fødestua der de har alt de trenger av utstyr. Du var jo morsom da! 😂 Anonymous poster hash: 8c869...5c3
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Nå trollet jeg dere godt damer gikk rett på dere! Anonymous poster hash: a50bf...4d8
Luksusdyret Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, kjære vene!! Trodde du man måtte føde på rom sammen med andre?? Anonymous poster hash: 78742...2e3 Ja, på enkelte sykehus. Det virker som en del har inne har gjort det? Anonymous poster hash: a50bf...4d8 Hahaha! Du kan risikere å dele rom på barsel, men selve fødselen skjer ikke på rommet ditt. Den skjer på fødestua der de har alt de trenger av utstyr.Du var jo morsom da! Anonymous poster hash: 8c869...5c3 Ikke skrik troll med en gang. Hva gjør de hvis det er overfylt på hele sykehuset og ingen rom ledig? Enten gangen eller dele rom da. Har ikke opplevd det selv, men har hørt om et par tilfeller der den ene måtte ligge på gangen med stormrier og den andre måtte dele fødestua. Er det ikke plass så er det ikke plass.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, kjære vene!! Trodde du man måtte føde på rom sammen med andre?? Anonymous poster hash: 78742...2e3 Ja, på enkelte sykehus. Det virker som en del har inne har gjort det? Anonymous poster hash: a50bf...4d8 Hahaha! Du kan risikere å dele rom på barsel, men selve fødselen skjer ikke på rommet ditt. Den skjer på fødestua der de har alt de trenger av utstyr.Du var jo morsom da! Anonymous poster hash: 8c869...5c3 Ikke skrik troll med en gang. Hva gjør de hvis det er overfylt på hele sykehuset og ingen rom ledig? Enten gangen eller dele rom da. Har ikke opplevd det selv, men har hørt om et par tilfeller der den ene måtte ligge på gangen med stormrier og den andre måtte dele fødestua. Er det ikke plass så er det ikke plass. I Oslo-området blir du sendt videre så sant du ikke har pressrier og har du det kaster de ut en som ligger på fødestue uten pressrier. På A-hus kan du også risikere, som en annen skriver over her, at det ligger en på andre siden av skyvedøra. Det er et føderom, et bad og et rom hvor man skal kunne slappe av etterpå hvor det er meningen at man skal ha alt alene, derfor kun en tynn skyvedør. Anonymous poster hash: 3047f...5cf
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg fødte mitt første barn på gangen for 8 år siden. Selv om de hadde fødestuer som var tomme,de var jo sommerstengt. Anonymous poster hash: cd40a...dfc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Dagen etter jeg fødte ble det født barn på do, undersøkelsesrom og det var samlebånd inn og ut på fødestuen. Ingen fødte på samme rom, men flere stederr som egentlig ikke brukes til å føde. Ei jeg gikk på barselskurs med lå på gangen frem til rett før barnet ble født. Da ble en som akkurat hadde født sendt rett på barsel, mens hun gikk rett inn på fødestuen og fødte minutter etter. Tror sykehusene strekker seg langt for at fødene ikke skal føde på samme rom, men i krise så må en. Fødsler går det ikke ann å time og planlegge. Noen gange er det stille på føden slik som når jeg fødte, emns andre ganger er det for mange fødene iforhold til hvor mange fødestuer det er.der jeg bor er det ett sykehus, nermeste sykehus er flere timer unna så ikke mulighet til å sende tilett annet slik det er i oslo. Så der måde bare gjøredet beste ut av det. Hun jeg kjente fikk spm om ulike steder hun kunne være frem til det varledig plass på fødestuen, hun syns det var helt greit å være på gangen. Hun ville heller at andre som hadde større behov for eget rom fikk det. Anonymous poster hash: a01e1...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå