Gå til innhold

Litt lei meg i dag... 💕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med at bestemor har fått påvist kreft med spredning til alle organ. Vi har alltid vært nære. Hun har vært der for meg alltid, når mamma har vært opptatt med andre. Jeg har håpt at bestemor og jeg skulle få mange år til, og at hun skulle få se sine oldebarn bli større. Nå må jeg forberede meg på å miste henne før jul. Er så ufattelig vondt, hun ønsker ikke å dø,"jeg har så mye å leve for", sier hun.

I tillegg til dette har det vært veldig utfordrende på jobb, og barnet har sovet dårlig på nettene, og vært grinete på dagtid. Kjenner jeg har så lite å gå på nå.

Oppi alt savner jeg en venninne så sårt. Jeg har flere, men ingen så nære at de spør hvordan det går bare fordi de lurer. De vet om min bestemor, men ingen av dem sender en sms/tar en telefon og slår av en prat. Jeg kan ringe, men akkurat nå hadde jeg trengt at norn ringte meg. Jeg har gitt blomster til venninnene mine når de har hatt det vanskelig, spurt hvordan det går osv. Så mener ikke at det skal gå kun en vei, altså. Jeg bare savner en venninne jeg kan snakke med om alt, som virkelig bryr seg. En slik venninne har søsteren min, og jeg synes hun er veldig heldig💗

Takk for at du leste. Morgendagen blir ksnskje litt lysere.

Anonymous poster hash: 30c7f...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende deg en klem ❤️

Skrevet

Dette kunne jeg skrevet selv for noen år tilbake.

Min farmor var verdens stiligste person. Vi sto hverandre veldig nær, og hun fikk også påvist kreft. 3 mnd etter var hun død.

Jeg var heldig og fikk tilbringe mye tid med henne den siste tiden. Så ingenting var usagt eller ugjort.

Hun er savnet, men jeg vil alltid ha minnene og bære med meg den inspirasjonen hun gav meg.

Sender deg en god klem ❤️

Mye kan vi bekjempe her på jorden, men døden lar seg ikke stanse. Sett pris på tiden dere har sammen, skap de siste minnene og ta vare på de små øyeblikkene.

Anonymous poster hash: c3b8f...b12

Skrevet

Så leit å høre om din bestemor og at du føler at dine venninner ikke stiller opp. Skjønner godt at du lei deg!

Sender deg en klem :hjerte:

Skrevet

Uff da😔 Skjønner godt du er lei deg og trenger noen som er der for deg?

Hva om du spør bestemoren din nå om det er noe hun ønsker at du gjør som en tradisjon med barna dine, som kan være en forlengelse av hennes nærvær?

Og hver gang dere gjør dette er hun med dere i minnene og tankene❤️

Det er en mager trøst, men bak alle regnskyer ligger solen og lyser.

God klem til deg❤️

Skrevet

Tusen tusen takk for at dere tok dere tid💗Tårene strømmer, og jeg tar til meg hvert ord💗

Hi

Skrevet

Klem til deg HI <3

Anonymous poster hash: 2affe...ec8
Skrevet

Klem til deg 😚😚

Anonymous poster hash: 552d4...95b

Skrevet

Mista mormor i kreft for 19 mnd siden. Hun jeg alltid feirer jul hos, påske, dro innom når jeg drar hjem til foreldrene mine. Hun hadde diagnose i tre uker før hun gikk vekk. Hun ble 74 år gammel "bare". Jeg fulgte henne hjem i ambulanse fra sykehuset etter en time hun var på. Jeg sa "vi sees" men det rakk vi aldri. Jeg fødte en mnd etter begravelsen hennes, hun rakk aldri møte jenta vår. Vi har oppkalt jenta vår etter henne.. Jeg gråter hver gang jeg kjører forbi et sted vi stoppet med ambulansen fordi jeg alltid tenker på henne der. Vil bare sende deg en stor klem!!

Anonymous poster hash: f5ad2...e66

Skrevet

Trøsteklem <3

Anonymous poster hash: 9917d...812

Skrevet

Mista mormor i kreft for 19 mnd siden. Hun jeg alltid feirer jul hos, påske, dro innom når jeg drar hjem til foreldrene mine. Hun hadde diagnose i tre uker før hun gikk vekk. Hun ble 74 år gammel "bare". Jeg fulgte henne hjem i ambulanse fra sykehuset etter en time hun var på. Jeg sa "vi sees" men det rakk vi aldri. Jeg fødte en mnd etter begravelsen hennes, hun rakk aldri møte jenta vår. Vi har oppkalt jenta vår etter henne.. Jeg gråter hver gang jeg kjører forbi et sted vi stoppet med ambulansen fordi jeg alltid tenker på henne der. Vil bare sende deg en stor klem!!

Stor klem til deg også💗💗💗😢

Hi

Skrevet

Hi

<3 ville bare si.. Tror ikke alle venner og sånn tenker man er så veldig lei seg fordi det "bare" er besteforeldre man mister og ikke egne foreldre, fordi det på en måte er naturlig at eldre skal gå bort på et tidspunkt. Mine venner sendte aldri trøstemld engang når min mormor døde. Men hun betød masse for meg! Jeg er 26 år og har ingen besteforeldre igjen. Julen ifjor var skikkelig tung for mamma.. Men jeg føler hvertfall skikkelig med deg! Utnytt tiden med henne hvis du kan. Skulle ønske jeg kunne det...

Skrevet

Hi

<3 ville bare si.. Tror ikke alle venner og sånn tenker man er så veldig lei seg fordi det "bare" er besteforeldre man mister og ikke egne foreldre, fordi det på en måte er naturlig at eldre skal gå bort på et tidspunkt. Mine venner sendte aldri trøstemld engang når min mormor døde. Men hun betød masse for meg! Jeg er 26 år og har ingen besteforeldre igjen. Julen ifjor var skikkelig tung for mamma.. Men jeg føler hvertfall skikkelig med deg! Utnytt tiden med henne hvis du kan. Skulle ønske jeg kunne det...

Du har nok rett... Tusen takk for at du tok deg tid💗Det er min siste besteforelder også... Blir veldig tungt for mamma også, hun har hatt mye støtte i mormor. Kaffen har alltid vært klar, og mormor er en fantastisk samtalepartner. Angrer på at jeg ikke har skrevet ned historiene hennes før. Håper jeg får gjort det nå, at hun ikke er for sløv av smertestillende.

Hi

Skrevet

Klem ❤

Anonymous poster hash: a9ce8...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...