Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Tror løsningen for å få datteren min på 3 til å ville vaske håret er en Frost-shampoo. Finnes det en Elsa og Anna shampoo i Norske butikker? Evnt hvor?? Anonymous poster hash: f1247...65a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 De har på hypermat i Charlottenberg ihvertfall. Bor du langt unna Sverige? Anonymous poster hash: 27491...60d
gullimagen Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Hva med å bare klistre et frost klistremerke på nåværende sjampo😊
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Kjøpte sånn 2 i 1(shampoo/såpe) på apotekt i går. Men det var bare liten flaske siden det var kalendergave, vet ikke om de har noe som er større. Vet jeg så noe på enten Nille eller Europris, men om det var dusjsåpe eller shampoo skal jeg ikke si for sikkert. Men det vil garantert dukke opp i butikkene nå før jul, i sånne gavepakninger o.l. Anonymous poster hash: 158fe...fcc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Bor et stykke fra Sverige, så bør vel kanskje finne noe i Norge :-) Skal sjekke ut apoteket, Nille og Europris! Anonymous poster hash: f1247...65a
Mamma'n til godgullet Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Vi kjøpte på Toys' r us, stor flaske og stor suksess!
TPK Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Europris har badeskum, så det er vel kanskje ikke noe å vaske håret med... Men du kan tømme det ut og fylle pp sjampo da. Har du prøvd sånn paraply? http://www.amazon.com/Baby-Shower-Shampoo-Visor-Bath/dp/B002JH7NXO
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Europris har badeskum, så det er vel kanskje ikke noe å vaske håret med... Men du kan tømme det ut og fylle pp sjampo da. Har du prøvd sånn paraply? http://www.amazon.com/Baby-Shower-Shampoo-Visor-Bath/dp/B002JH7NXO Har den, men funker ikke... Anonymous poster hash: f1247...65a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 Da sjekker jeg ut Lindex! Lukter den godt? Anonymous poster hash: f1247...65a
mynt Skrevet 15. oktober 2015 #13 Skrevet 15. oktober 2015 Ja det fins en sånn stor pumpeflaske. Har sett på bille og europris
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Bor et stykke fra Sverige, så bør vel kanskje finne noe i Norge :-) Skal sjekke ut apoteket, Nille og Europris! Anonymous poster hash: f1247...65a Tenkte jeg kunne sende deg om du bor langt unna, men da ser det ut som du kan finne det i Norge uansett 😊 Anonymous poster hash: 27491...60d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 Har sjekket ut Nille, Cubus, HM, Meny og Apotek 1 i dag og mange har badeskum, men ikke shampoo.... Skal prøve Europris i morgen! Anonymous poster hash: f1247...65a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Kan være Sparkjøp har også. Eller er det bare badeskum, kanskje... Ble i tvil nå. Kjøpte noe Biler-greier til nevøen min for et år eller to tilbake. De hadde Ole Brumm og andre figurer også. Anonymous poster hash: f6f3b...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå