Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg og samboer har vært sammen i nesten 10 år. Vi fikk en datter i januar i år. Etter en rekke hendelser med mine svigerforeldre klarer jeg de ikke lengre. Min samboer velger å stenge både de og meg ute i stedet for å snakke med de eller meg... For å gjøre en lang historie litt kortere, så liker de meg overhode ikke. Jeg og sambo valgte å ta opp en del ting som de gjorde under dåpen til dattera vår. Dette likte de dårlig og svigermor påsto at hun hadde blitt sykemeldt som følge av det... Dette var starten på en rekke andre mindre hyggelige hendelser. Bl.a. følte de at det var naturlig å blande inn sambo sin tante. Hun sendte mld til sambo om at jeg måtte være syk. Da hun fikk vite at han hadde vist meg mld ble hun sint! Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre mente hun... Min sambo orker ikke å ta tak i noe av dette og håper heller det blåser over. Han er også lite villig til å hjelpe til hjemme. Alt fra klesvask, generell husvask og pass av barn gjør jeg. Han vil heller se en fotballkamp enn å leke litt på gulvet.. Jeg har pratet med han om dette flere ganger, men det nytter ikke. Jeg elsker han jo, men for tiden er det mye krangling og irritasjon. Jeg vil så gjerne ut av det.men jeg mener at han burde prøve å løse litt også... Er det jeg som er vanskelig?? ? Anonymous poster hash: 67a02...039
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Men i himmelens navn! Dere er voksne alle sammen. SNAKK med svigerfamilien din! Hvordan har du tenkt at noe som helst skal bedre seg når du ikke tar tak selv? Hva forventer du egentlig av samboeren din, at han skal ordne opp mellom deg og svigers mens du sitter og ser på? Eller skal han også bli uvenn med dem? Hva har du egentlig tenkt? Anonymous poster hash: aff6e...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå