Gå til innhold

katt i 3.etg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt uverdig? Tenker ikke innekatt. Men det blir kanskje vanskelig å gjennomføre? Kommer og går de, eller kommer de somregel inn og ut til ca samme tid? hvor lenge er de ute av gangen?

Anonymous poster hash: c8ec2...13c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du skaffe deg katt? Og du bor i 3 etg?

Anonymous poster hash: 89092...c89

Skrevet

De kommer ut og inn, litt fort. Så kommer de, og så går de. Knis.

Anonymous poster hash: 0ee35...287

Skrevet

De kommer ut og inn, litt fort. Så kommer de, og så går de. Knis.

Anonymous poster hash: 0ee35...287

Fnis!😆

Anonymous poster hash: 0f8e6...c5a

Skrevet

Vil du skaffe deg katt? Og du bor i 3 etg?

Anonymous poster hash: 89092...c89

Ja. Jeg vil gjerne ha katt. Men skal bo her i 6 år til, og jeg kommer ikke til å gjøre det om det ikke er bra for katten. Da får jeg heller vente

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kattene mine går inn og ut hele dagen. Har katteluke nede, men de liker å bli sluppet inn og ut hoveddøra. Hender mer enn én gang at de ombestemmer seg og ikke vil ut likevel... ville nok gått for innekatt om jeg bodde i 3.etg

Skrevet

Hva tenker dere om innekatt da? Er det noe kjekt for katten?

Skrevet

Funker utmerket :) har 2 stykk og bor selv i 3 etg. Har lagt ned en god del energi på å lære de å komme når jeg roper. Så jeg behøver bare å rope på de, og så gå ned å slippe de inn. Men det kommer jo an på katten såklart. Har de skogsområde tilgjengelig ? Her er stor skog. Dit de går å henger hele dagen. :)

Anonymous poster hash: a51ce...424

Skrevet

Da ville jeg satset på innekatt ja. Det er ingen problem å ha innekatt, bare du aldri lar den smake på utelivet. Altså ikke ta den med ut i bånd o.l. :)

En innekatt som er godt stimulert og har nok å gjøre har det helt fint. :) Den vet ikke hva den går glipp av siden den ikke har vært eksponert for utelivet i noen grad. Bare pass på at de du evt får deg kattunge ifra heller ikke har latt kattungene vært noe ute.

Skrevet

Jeg har bodd i 3 etasje i flere år med ute katt.Det er litt slitsomt.Men det går .Syns innekatt er dyreplageri.

Anonymous poster hash: 0cd5f...5d9
Skrevet

Søskenbarnet mitt bor i tredjeetasje med katt og de har løst det med å fire ned en kurv ut av vinduet... Vet ikke helt om jeg ville gått for det, men søskenbarnet mitt sier at det ikke er noe problem.

Anonymous poster hash: b07b0...b94
Skrevet

Husk nå å tenke litt på naboene også her. Hvor kommer katten til å være til dere slipper den inn? Vi bor i flermannsbolig hvor naboen har katt, og selvfølgelig ikke alltid ser/hører den straks den vil inn. Dette gjør at katten legger seg på bilene utenfor og skitner til/skraper opp lakken. Den har også ved flere anledninger bæsjet i fellesgangen, fordi den går inn når andre åpner dørene, men kommer ikke helt inn i "sin" leilighet. Dette har ikke vært et stort problem for meg, men jeg vet at andre fort kan irritere seg over det, så tenk på det noen ganger først så du ikke irriterer på deg naboen unødvendig :)

Anonymous poster hash: 57f5c...f98

Skrevet

Innekatter har det fint, så lenge de blir stimulert. Overhodet ikke dyreplageri.

Reiser du til en dyrevernsorganisasjon kan se være behjelpelig med å finne en katt som foretrekker inneliv.

Anonymous poster hash: ef2ad...35d

Skrevet

Det kan gå veldig bra. 

Jeg bodde i høyblokk, 6. etasje og hadde katt. 

Vi kunne se ut vinduet om katten sto utenfor blokken og ville inn. Av og til slapp en nabo han inn og vi fant han utenfor døren til leiligheten. Null problem..

Anonymous poster hash: 54cfc...bb3
Skrevet

Vi hadde en innekatt og hun syntes det var forferdelig. Hun ville stadig ut og tisset masse foran verandadøren og inngangsdøren i frustrasjon. Egentlig en veldig renslig katt men utrolig frustrert over å være inne.

Jeg ville sett på omplasseringskatt der de ønsker at katten skal få være inne. De fleste katter VIL være ute men noen trives best inne. Det kan man jo ikke vite på forhånd når man får seg en kattunge. Katter er utedyr.

Anonymous poster hash: 1fa0d...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...