Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Har bestilt sminke fra Kina på ebay. Kan den virkelig være så farlig? Er karnevalsminken fra kina på lekebutikk mindre farlig? Jeg tenker at neste gang bestiller jeg fra Korea. Men kan jeg virkelig ikke bruke opp pudderet, maskaraen, eyelineren, lipgloss en og øyebrynsblyanten jeg har kjøpt om jeg ikke reagerer på disse? De ser veldig proffe ut. Anonymous poster hash: 8e4ff...a21
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Du bør vel regne med en allergisk reaksjon ja. Kinaræl er bare dritt. Dyremishandling er det også, da det er lovpålagt å teste på dyr der borte. Fysj og fy. Anonymous poster hash: c659c...832
gullimagen Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Kan være mye farlige stoffer i sminke og diverse hudpleie produkter fra Kina. Leste nylig en artkkel hvor det var funnet rottegift og masse hormonforstyrrende midler i akurat dette. Kan være du ikke reagerer på det nå, men får senskader.. Ikke en sjangs jeg ville tatt, men ditt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå