Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Har for fått et prolaps i ryggen. Jobbet ca 50% (er i IA bedrift) med 4 egenmeldingsdagsdager de siste 3 uker. Snakket med sjefen i dag og ble anbefalt 50% sykemelding så jeg slipper å bruke opp egenmeldingsdager. Trodde jeg var bedre og prøvde meg på 2 fulldager men ble mye verre igjen. Har i dag hatt sterke strålende smerter nedover bakside lår. I tillegg har jeg dropfot pga nerver som ligger i klem og har vondt pga feilbelastning. Vært hos Fysio å gjør øvelser men tåler jo ingenting... Hvor lenge må jeg regne med å hangle slik? Har jo 2 små barn også i tillegg til jobb. Heldigvis er samboer flink til å ta d meste av ansvaret. Men blir så hemmet å gå slik. Anonymous poster hash: 9a73c...a24
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Forsvant etter 4-5 dager med Ibux 600. Var ikke sykemeldt og prøvde å gå så mye som mulig. Anonymous poster hash: 44969...e6a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Skulle ønske det var meg! Tar 1g paracet 4xdaglig. Vil så gjerne jobbe men har en jobb som krever mye gange, og det tåler jeg dårlig pga dropfot og svak hamstring på ve fot. Prøvd med krykker men blir veldig tungvint da jeg jobber med mennesker. Mye skrivearbeid men da blir smertene nesten verre, og jeg dovner bort i setet og bakside av begge bena. Anonymous poster hash: 9a73c...a24
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Mannen min hadde sterke smerter i 6 måneder... Anonymous poster hash: e3699...5a1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 6 mnd! Håper det går raskere hos meg. Kjenner det går utover humøret mitt. Var så sliten og hadde så vondt etter full jobbdag i går, at jeg begynte å gråte. Og det etter bare 3 uker! Anonymous poster hash: 9a73c...a24
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 4 mnd tok det hos meg første gangen og 2,5 mnd andre gangen, midt i eksamensperioden den siste gangen Anonymous poster hash: da8e9...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå