Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg ønsker noen tips og råd til hvordan jeg kan dele nyheten til et familiemedlem som har vært veldig skeptisk i forhold til mine 2 forrige graviditeter. Jeg er forholdsvis ung og det er vel derfor. Nå er nr 3 på vei og jeg er ganske sikker på at h*n blir sur. Har dere noen erfaring eller noen gode råd å gi meg? Anonymous poster hash: 14865...d5c
Gjest Muji81 Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Å bli sur pga andres graviditet er rart. Å bli sur pga barn nummer 3 gir bare ikke mening.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 For en duste person Er sikkert ikke så mye du kan gjøre. Er personen sitt problem Anonymous poster hash: 289f1...0e6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Ja jeg vet. Dette er en glad nyhet for de fleste i familien både mannen sin og min men denne personen setter en demper på det meste. Det kan jo sies at vi har ikke den beste økonomien men det går rundt og vi har til det vi trenger men uansett så er jo ikke dette hennes problem men vårt. Og en annen grunn er at jeg er 23, ser ikke helt problemet da begge mine barn er gode snille gutter med samme barnefar. Men får vel bare hoppe ut i det. Anonymous poster hash: 14865...d5c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Ja jeg vet. Dette er en glad nyhet for de fleste i familien både mannen sin og min men denne personen setter en demper på det meste. Det kan jo sies at vi har ikke den beste økonomien men det går rundt og vi har til det vi trenger men uansett så er jo ikke dette hennes problem men vårt. Og en annen grunn er at jeg er 23, ser ikke helt problemet da begge mine barn er gode snille gutter med samme barnefar. Men får vel bare hoppe ut i det. Anonymous poster hash: 14865...d5c Nyt graviditeten,hev deg over idioten Anonymous poster hash: 289f1...0e6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Får vel bare gjøre det, kan jo ikke la en person dra hele opplevelsen ned, men allikevel litt trist at man ikke bare kan godta det som det er... Anonymous poster hash: 14865...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå