Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jobber I 25 % stilling for tiden, vikariatet jeg hadde gikk ut og ingen rett på dagpenger. Jeg har tenkt på å studere mer men vet ikke helt. Kan jeg starte på studiet og ta permisjon etterfødselen og få svangerskapspenger? Og fullføre etterpå selvfølgelig. Anonymous poster hash: 5ef47...442
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Du får vel foreldrestipend fra Lånekassen tror jeg, når du har permisjon fra studiene. Du får ikke svangerskapspenger uansett. Da må du ha en jobb som er farlig for fosteret... Anonymous poster hash: 65cde...5c4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg mente egentlig foreldrepenger. Anonymous poster hash: 5ef47...442
Katta82 Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Trur du må ha studert ei stund for å rett på foreldrestipend/foreldrepenger frå Lånekassen. Trur det var over 10mnd!? 6mnd var iallefall ikkje nok.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Du må ha vært student i seks måneder før fødselen mener jeg.. Så det kommer ann på hvor langt du er på vei nå. Du får lese på lånekassen sine hjemmesider om du oppfyller kravene. Gjør du det, så får du foredrestipend ja Anonymous poster hash: de4e7...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå