Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 På flyplassen fra Tyrkia var jeg innom deres parfyme butikk hvor det var 3 forskjellige flasker parfyme stablet opp (Michael kors). Legger ved bilde under! Jeg luktet på alle tre men kun en prøvde jeg på håndleddet mitt. Aldri har jeg luktet på bedre parfyme, seriøst. Jeg husker verken hvilken farge det var på flasken ei heller hva den het Har vært innom noen parfymeri da jeg kom hjem, men de hadde altfor mange forskjellige flasker, og ikke de tre store, at jeg ble bare mer forvirret. Noen som kan hjelpe meg? Hvor har de denne str?    Anonymous poster hash: 066b4...6b7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 På flyplassen fra Tyrkia var jeg innom deres parfyme butikk hvor det var 3 forskjellige flasker parfyme stablet opp (Michael kors). Legger ved bilde under! Jeg luktet på alle tre men kun en prøvde jeg på håndleddet mitt. Aldri har jeg luktet på bedre parfyme, seriøst. Jeg husker verken hvilken farge det var på flasken ei heller hva den het Har vært innom noen parfymeri da jeg kom hjem, men de hadde altfor mange forskjellige flasker, og ikke de tre store, at jeg ble bare mer forvirret. Noen som kan hjelpe meg? Hvor har de denne str?    Anonymous poster hash: 066b4...6b7 Du må legge inn link til bildet ditt. Det kommer til å bli slettet så fort moderatorene ser det, siden det ikke er lov  Anonymous poster hash: 17e32...34f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 På flyplassen fra Tyrkia var jeg innom deres parfyme butikk hvor det var 3 forskjellige flasker parfyme stablet opp (Michael kors). Legger ved bilde under! Jeg luktet på alle tre men kun en prøvde jeg på håndleddet mitt. Aldri har jeg luktet på bedre parfyme, seriøst. Jeg husker verken hvilken farge det var på flasken ei heller hva den het Har vært innom noen parfymeri da jeg kom hjem, men de hadde altfor mange forskjellige flasker, og ikke de tre store, at jeg ble bare mer forvirret. Noen som kan hjelpe meg? Hvor har de denne str?    Anonymous poster hash: 066b4...6b7 De har jo navn, kan jo lukte på de som heter det samme som disse.  Anonymous poster hash: 182fe...f1b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Steen og strøm i Oslo har disse...  Anonymous poster hash: aecfe...544
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Det står jo navn på se. Sexy er den beste  Anonymous poster hash: 760f6...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå