Gå til innhold

Burde hundeluftere gå opp i lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du hundelufter selv?

Selv synes jeg ikke de bør det, er så mange dårlige hundeluftere. Bare de flinke bør få mer lønn.

Anonymous poster hash: 95452...071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv synes jeg ikke de bør det, er så mange dårlige hundeluftere. Bare de flinke bør få mer lønn.

Bare de flinke bør få mer lønn? Hva med at de "dårlige" ikke får oppdrag og må finne seg annet å gjøre?

Anonymous poster hash: 2f31a...280

Skrevet

De flinke får mer lønn.

Anonymous poster hash: f5fa1...cfd

Skrevet

De flinke får mer lønn fordi de får flere oppdrag. Her er det tilbud og etterspørsel som rår. 

Anonymous poster hash: 1fa03...ea8
Skrevet

Hva er lønna til en hundelufter da?

Jeg trodde ikke det var noen fast lønn for de... Men at man bare ble enige om en pris...

Anonymous poster hash: acaf7...9ed
Skrevet

Bare de flinke bør få mer lønn? Hva med at de "dårlige" ikke får oppdrag og må finne seg annet å gjøre?

Anonymous poster hash: 2f31a...280

Det er jo ingen menneskerett å være hundelufter? Men kanskje de kan ta etterutdanning eller noe. Minst doktorgrad.

Skrevet (endret)

Jeg syns lønnen skal vurderes etter hvor mange vekttall de har med hundpedagogikk, i tillegg til en kondistest årlig. Hundeluftere som ikke følger etter i hundens tempo og stier, men går rett frem eller drar hunden med seg, burde trekkes i lønn. Hunden kan jo få komplekser om hundelufteren ikke anerkjenner hunden valg av turrute.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Ikke minst bør studiepoengkravet i Ekskrementhåndtering økes til det dobbelte. Minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...