Gå til innhold

Baby slo seg i tinningen hardt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 åringen slo seg kraftig mot en skarp sidekant på bordet.Fikk hevelse med en gang og det så helt forferdelig ut!Jeg kjørte til legevakta og fikk snakket med lege.Hun så bare over kontorpulten på han og sa det så greit ut.Jeg vil jo gjerne stole på henne, men jeg er så bekymret siden han er så liten og det ble så mye hevelse.Ser ut som den er på tur ned nå.Han har ikke vært bevisstløs eller kasta opp.Han skreik!!Uff høres sikkert hysterisk ut, han har falt før mange ganger, slått blåmerker på seg, men akkurat denne gangen ble jeg skikkelig redd!Jeg burde kanskje observere han inatt?

Anonymous poster hash: a1075...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fart på legevakten med slike skader og i ettertid forstår jeg at det var en sterk overdrivelse fra min side. Etter at det ene barnet mitt virkelig fikk hjernerystelse så innså jeg at alle de andre gangene jeg var bekymret var bare tull og tøys. Jeg husker en gang da jeg fikk beskjed om at det var bare bra at det ble en kul som vendte utover. Det ser ille ut, men er i bunn og grunn ikke så farlig.

Anonymous poster hash: 48b40...a87

Skrevet

Takk for svar:-)Uff ja, jeg er redd for å være hysterisk.Men det er første gang jeg er på legevakten med barnet pga slike skader.Husker så godt legene på tv3 tror jeg sa at man vet aldri med en hodeskade...man kan få hjerneblødning av å slå hodet...

Skrevet

Jeg ville fått ungen sjekka igjen. Tinningen er tynn og det kan lett oppstå brudd/sprekk. Ta kontakt med fastlege og si du ikke ble tatt seriøst på legevakten.

Skrevet

herregud så hysterisk, små barn slår seg

Anonymous poster hash: a3a52...0f4
Skrevet

herregud så hysterisk, små barn slår seg

Anonymous poster hash: a3a52...0f4

Idiot

Anonymous poster hash: 07fba...540

Skrevet

Ja, klart små barn slår seg!Voksne også!Jeg vet det, har ikke bare dette barnet heller.Men noen ganger kan det ende galt...bedre med en sjekk for mye enn en for lite, særlig når de er så små!👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...