Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hva i himmelens navn er det for noe?? En jentunge som leker mamma for datteren til kjæresten? Også så mange bilder av barnet sammen med denne jentungen. Hadde blitt månelyst om noen,stemor eller stefar,hadde publisert barna mine på denne måten. Vrangforestillinger an mas der tror jeg. Anonymous poster hash: e1475...20e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Fylle kinnben?! Hvem gjør det? Må jo være sykt vondt... Anonymous poster hash: bd0d3...3e6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Stemoren til Tilia er det ikke? Anonymous poster hash: 79001...5af
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Trodde et øyeblikk at jeg var kommet aqvaruimets sine sider jeg... Den fiskekjeften! Anonymous poster hash: db73e...ad7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Stemoren til Tilia er det ikke?Anonymous poster hash: 79001...5af Lille T er vel Tilia da,ikke at det sier meg noe. Skjønner ut av bloggen at barnet også bor hos mor. Mulig mor og stemor kommer godt overens,og at mor synes det er greit at datteren blir eksponert slik. Likevel er det veldig feil mener jeg. Anonymous poster hash: e1475...20e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Ser ikke helt problemet. Regner fullstendig med moren vet at datteren er med på bloggen, og faren har da tydeligvis gitt sitt samtykke også. Dessuten var det faktisk litt morsomt å se denne bloggen, for ja, hun er veldig oppstasjet og har gedigne lepper på noen bilder, men jammen var det ikke masse vanlige hverdagsbilder og bilder helt uten sminke også! Kjempefin jente, som tydeligvis er stolt av bonusdatteren sin! Dessuten er det da ikke noe vits i å fremstille henne som en ungjente på 15 år heller, slik man får inntrykk av i HI. Herrefred, er det ikke det ene, så er det det andre! Bonusmødre som ikke bryr seg og som fryser ut bonusbarna er selvsagt hat-materiale her inne, men når de faktisk bryr seg og så tydelig gir uttrykk for å like bonusbarna sine, så er det visst minst like ille. Glad jeg ikke er bonusmamma sier jeg bare... Anonymous poster hash: 7380f...105
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Urk. Kjære Gud i himmelen, la aldri min datter bli som dette. La henne aldri føle at hun må fylle alt mulig rart inn i alle tenkelige steder på kroppen når hun såvidt har blitt myndig. Jeg blir helt skremt av å se hva enkelte unge jenter driver med. Tenk så vakre de hadde vært uten alt det tullet der. Anonymous poster hash: 52bcd...b61
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Ser ikke helt problemet. Regner fullstendig med moren vet at datteren er med på bloggen, og faren har da tydeligvis gitt sitt samtykke også. Dessuten var det faktisk litt morsomt å se denne bloggen, for ja, hun er veldig oppstasjet og har gedigne lepper på noen bilder, men jammen var det ikke masse vanlige hverdagsbilder og bilder helt uten sminke også! Kjempefin jente, som tydeligvis er stolt av bonusdatteren sin! Dessuten er det da ikke noe vits i å fremstille henne som en ungjente på 15 år heller, slik man får inntrykk av i HI. Herrefred, er det ikke det ene, så er det det andre! Bonusmødre som ikke bryr seg og som fryser ut bonusbarna er selvsagt hat-materiale her inne, men når de faktisk bryr seg og så tydelig gir uttrykk for å like bonusbarna sine, så er det visst minst like ille. Glad jeg ikke er bonusmamma sier jeg bare... Anonymous poster hash: 7380f...105 Man blir liksom aldri fornøyd. Tror ikke hun skader noen. Har ikke hørt om henne før, men hun virket da helt allright synes jeg😊 Anonymous poster hash: c6ce2...539
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Så utrolig mye finere hun var på de bildene der hun så mer naturlig ut enn på de andre. Smellvakker, rett og slett, hvis hun bare hadde latt seg selv være i fred. Jeg må bare si at jeg synes den nye trenden med å injisere så mye inn i kroppen er kjempefæl. Folk blir rett og slett litt ekle av det. De går rundt med sine unaturlig digre lepper som en levende plakat som sier "jeg har så dårlig selvtillit at jeg må bruke en formue på smertefulle inngrep, se så fint andenebb jeg har nå!". Synes det er forstyrret. Anonymous poster hash: 51947...d2f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Huff! Huff! Huff! Noen burde virkelig ikke ha tilgang til internett! Anonymous poster hash: d8bb2...ca4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 I sommer sminket hun ungen også, svarte lange vipper hadde hun plutselig.synes det er bra at hun er glad I barnet, men overdriver med å legge ut bilder. Anonymous poster hash: 2e5f5...e1d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er ganske sikker på at jeg leste et innlegg på moren sin blogg om at hun ikke setter særlig pris på stemorens innblanding. Anonymous poster hash: 1045c...354
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er ganske sikker på at jeg leste et innlegg på moren sin blogg om at hun ikke setter særlig pris på stemorens innblanding. Anonymous poster hash: 1045c...354 Hva er moren sin blogg?? Anonymous poster hash: a25a7...d33
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #14 Skrevet 15. oktober 2015 Huff.. Nå følte jeg meg fæl og kjedelig Anonymous poster hash: d175a...69c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Skrevet 15. oktober 2015 Å er det de som var med på unge mødre? 😂😂 Anonymous poster hash: a25a7...d33
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Ser ikke helt problemet. Regner fullstendig med moren vet at datteren er med på bloggen, og faren har da tydeligvis gitt sitt samtykke også. Dessuten var det faktisk litt morsomt å se denne bloggen, for ja, hun er veldig oppstasjet og har gedigne lepper på noen bilder, men jammen var det ikke masse vanlige hverdagsbilder og bilder helt uten sminke også! Kjempefin jente, som tydeligvis er stolt av bonusdatteren sin! Dessuten er det da ikke noe vits i å fremstille henne som en ungjente på 15 år heller, slik man får inntrykk av i HI. Herrefred, er det ikke det ene, så er det det andre! Bonusmødre som ikke bryr seg og som fryser ut bonusbarna er selvsagt hat-materiale her inne, men når de faktisk bryr seg og så tydelig gir uttrykk for å like bonusbarna sine, så er det visst minst like ille. Glad jeg ikke er bonusmamma sier jeg bare... Anonymous poster hash: 7380f...105 Hun er 18-19,ikke så mye eldre enn 15. Jeg er bonusmamma selv med et godt forhold til både barna og moren,men jeg tror neppe noe sånt ville blitt satt pris på. Har lest mer og denne stemora tok hull i ørene på barnet blant annet. Hun er ikke mer enn en umoden jentunge med overfladiske verdier,det ser man lang vei. Anonymous poster hash: e1475...20e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er ganske sikker på at jeg leste et innlegg på moren sin blogg om at hun ikke setter særlig pris på stemorens innblanding. Anonymous poster hash: 1045c...354 Hva er moren sin blogg?? Anonymous poster hash: a25a7...d33 Marthe Henriksen Anonymous poster hash: 1045c...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå