Gå til innhold

Kjæresten og jeg har en prøveperiode 😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt det tøft i det siste med mye krangling og diskusjoner, så vi kom frem til å ha en prøveperiode på 2 mnd. Vi satt oss ned å skrev 3 punkter hver hva vi måtte forbedre oss på, og punktene var helt overkommelige. Han er kjærlig med meg, kysser meg, holder meg i hendene og holder rundt meg i sengen. Vi har vært sammen i 5 år og bor nå 2 timer fra hverandre. Han bor i en liten leilighet med 2 andre personer på 48kvm og sover på sofaen i stua hver natt. Egentlig skulle vi kjøpe noe sammen til sommeren neste år, men han har nå valgt å kjøpe egen leilighet fordi han ikke orker forholdene der han bor nå. Han håper og tror det blir oss, og det er ingenting annet jeg heller vil! Er så redd for å miste han. Jeg er villig til å gjøre hva som helst for at vi skal få det fint igjen, men akkurat nå fokuserer jeg bare på "tenk hvis" det ikke blir oss likevel 😞 jeg er fysisk og psykisk ødelagt. Pulsen er skyhøy hele tiden, jeg klarer ikke å få i meg næring... Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Måtte bare lufte noen tanker i stedet for å holde dem inne. Er det noen som tror at det kan ordne seg mellom oss? 😕

Anonymous poster hash: 9a478...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere store problemer uten en gang å bo sammen?

Anonymous poster hash: eab18...85e
Skrevet

Jeg og min mann har hatt et veldig turbulent forhold. Vi har kranglet alt for mye. Men kjærligheten var også sterk. Vi har holdt på å splitte opp flere ganger, men ikke klart det. Hver gang har vi kommet nærmere hverandre. Vi har også lært oss å kommunisere bedre. Vi snakker ofte sammen nå om det er noe vi sliter med. Krangling skjer sjeldent i dag.

Vi har nå vært sammen i 14 år, har to barn og er gift. Er veldig glad vi har kjempet oss gjennom så mye. Føles som at vi kan overvinne hva som helst. Vi kan rett og slett ikke leve uten hverandre.

Men du må også huske på at det er klart det vil bli tungt og vondt om det blir brudd. Men med tiden vil det bli bedre. Det er garantert mulig å finne ny kjærlighet.

Håper det ordner seg for dere da. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 69fd3...0f7
Skrevet

Parterapi? Kommunikasjon. Tror ikke det hjelper at dere flytter fra hverandre... Man må stå i problemer og snakke om dem, jobbe seg gjennom dem sammen... Ikke flykte fra dem 😔 håper det ordner seg for dere... Kan jo være litt tid er det DERE trenger? Ksnskje det er du som finner ut du vil ha en lettere og mer harmonisk liv? Mitt råd er å bruke denne tiden til å tenke. Gå turer. Hva vil du ha ut av et forhold? Klarer han å gi deg dette? Er dere i stand til å gjøre hverandre lykkelig? Du må tenke at du har et langt liv å leve. Du fortjener en som godtar og elsker deg for den du er... Man kan elske noen alt man vil, men noen ganger er man ikke rette for hverandre. Uansett hva som skjer mellom dere, vil det gå bra. Prøv å ikke bure deg inne. Kom deg ut med venner. Tren. Gå på kafe og turer. Spis næringsrike supper når matlysten er på bånn (vet hvordan det er). Lykke til. Love hurts😉

Anonymous poster hash: d213b...499

Skrevet

Når dere har så store problemer uten en gang å bo sammen, er dere vel nesten dømt til å mislykkes. Det blir sannsynligvis mye værre om dere flytter sammen.

Anonymous poster hash: c44fd...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...