Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Har dere hatt vanlige fødsel etter det eller tatt keisersnitt? Fikk dere velge eller tok sykehuset avgjørelsen? Jeg er 20 uker på vei og skal inn på samtale med sykehuset om noen uker og tenker mer og mer på dette. Har ikke særlig lyst til å ta keisersnitt, men er livredd for å få samme riften igjen. Anonymous poster hash: 33ebf...630
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Hva vil 3b si da, jeg fikk aldri noe navn på revning mi jeg... Jeg revnet bakover, men på siden av lukkemuskelen så jeg tok ikke den. Revnet også fremover så urinveisåpningen gikk til helvete. Revnet også litt innvendig. Måtte lappes sammen av kirurg. Fødte neste barn vaginalt, og revnet ikke i det hele tatt enda han var kortere og 600 g tyngre. Anonymous poster hash: 7756d...46f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg revnet grad 3c og ante ikke at det var så alvorlig før jeg av andre grunner ba om papirene da jeg fikk nr 2. Var aldri noe tema å ikke skulle føde vaginalt. Sydde 3 "pyntesting" etter fødsel nummer to. Anonymous poster hash: 06a46...ea7
*flux* Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Det kommer an på om du har plager i ettertid. Jeg hadde 3a men har slitt med inkontinensplager. Fikk ks og skal henvises til videre utredning når jeg slutter å amme. Er du ikke plaget og barnet er normalt på størrelsen kan du og bør du føde normalt. Et ks er mer vondt enn en fødsel. Men jeg er glad jeg fikk det. Og ville valgt det igjen om jeg skulle hatt flere barn.
*flux* Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 PS. Jeg fikk velge. Så valgte sykehuset i ettertid at jeg ikke får føde ved evnt senere svangerskap. Sykehuset anbefalte ks denne gang
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Er ikke sikker på om jeg får velge. Men vil gjerne vite hva jeg går til og hva sjansene er for at det samme skjer igjen. Barseltiden forrige gang var et mareritt pga dette. HI Anonymous poster hash: 33ebf...630
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du ikke har hatt noen problemer etter revning, fikk jeg beskjed om at det ikke skulle være noe problem å føde vanlig Anonymous poster hash: bb32b...9d1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Vil jo helst føde normalt, men det tok ett par år før jeg følte at alt begynte å gå tilbake til normalen. Noen andre med erfaring? Hi Anonymous poster hash: 33ebf...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå