Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hvilke klær velger dere? Store som skjuler alt eller fremhever dere figuren og trives med egen kropp og å vise dere slik dere er? Anonymous poster hash: 75d48...ceb
Sommerfuggel i magen Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Kiloene mine er godt fordelt med formfull timeglassfigur. Glad i klær med a-fasong og empireliv. Ikke klær som er posete oventil, da ser jeg bare bomsete ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg kan ikke kle meg! Prøver å velge en mellomting mellom pose og for trangt. Men aner ikke hva slags klær jeg skal bruke for å fremheve det jeg burde fremheve.. Har timeglassfigur blandet med pære tror jeg.. Har sett på artikler og blader etter hvilken form jeg har, og får aldri bestemt meg.. Anonymous poster hash: fedc6...359
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Går i endel kroppsnære klær, for svære overdeler gjør meg bomsete siden jeg har eplefasong. Gir en lang masj om folk synes magen min er stygg, for jeg er av samme mening og får ikke gjort noe med den før en operasjon. Går mye i singlet og strikkajakker oventil, og skinny jeans
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg forsøker å skjule det som skjules kan, og fremheve de bedre trekkene. Jeg er vel egentlig en typisk pære. Kraftige lår og rumpe, og en bump nederst på magen. Bruker klær med innving i midje, men som henger løst over magen slik at den ikke vises så godt. Kler bootcut jeans som balanserer ut for de kraftige lårene. Jeg er en M i overkroppen og en L i underkroppen. Bruker alltid mørke klær. Frisker opp med farger på skjerf og singletter jeg har under mørke gensere. Bruker også litt synlige smykker for å dra blikket opp fra hofter og lår Også bruker jeg alltid sko med litt hæl på for å forlenge beina og gi en illusjon om at de er slankere. Anonymous poster hash: 906c1...030
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Hovedproblemet mitt er stor mage (ser gravid ut), så jeg går ofte med smale bukser/skjørt med vide topper, eller kjoler med a-form. Anonymous poster hash: 799ab...ad4
Kjerringa med agurken Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Lange kjoler, skjørt og tunikaer for det meste.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har digre pupper, breie skuldre og breie hofter, pluss litt mage. Bruker mye skinny jeans med høyt liv, høye hæler og topper/gensere med v-utringing. Det anbefales ikke v-hals til folk med digre pupper, men pga skuldrene mine fungerer det. Jeg vil heller at folk ser på brystpartiet enn magepartiet, for å si det sånn. Det jeg ser helt jævlig ut i er tights og tunika, maxikjoler, digre, flagrende topper osv. Anonymous poster hash: 9d362...5f2
kristinehufine Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Stort sett trange bukser, men liker topper som er litt løse over magen. Kan gjerne ha en vanlig jakke, cardigan og lignende med en litt løsere topp under. Kan godt stramme litt over puppene, men liker ikke trange topper over valkene 😁 Føler meg også mest komfortabel med litt lengde på toppene. Går heller aldri i korte shorts! Ser ikke bra ut syns jeg.
Elsker livet Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Bruker klær som henger løst over sykkeldekkene på magen. Har også kraftige muskule og feite overarmer, så har alltid litt arm på toppene. Toppene bør dekke minst halve baken, men det går mer på at helheten må være anstendig. Ellers foretrekker jeg smale bukser, har lange bein og slanke lår.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Klokkeformede buksebein er genialt til meg. Overdeler må ikke være for posete. I tunika ser jeg gravid ut... Anonymous poster hash: 353de...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå