Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Enn kvinnen i forholdet? Min samboer er en flink førstegangsfar. Han er langt mer tålmodig enn meg! Han leker med ungen og ja.. Han bryr seg virkelig om henne og er omsorgsfull. Hun er 1,5 år. Men! Feks vasker han sjelden håret hennes når hun bader. Det er mamma sin jobb. Jeg må pusse tenner på henne fordi hun hyler og ikke liker det. Gikk opp til henne nettop fordi hun gråt. Skitten i ansiktet (matrester) og garantert har han ikke satt nesespray på henne (super forkjøla). Bagateller kavdkhe, men de "ubehagelige" jobbene blir mine. Jeg har en på 6 år fra før og er vel litt rutinert på hva de trenger. Men skal jeg måtte gi beskjed om slike ting når jeg er borte og han skal legge? Vil ikke være negativ og kritiserende. Har hatt mye diskusjoner det første året ang barnet (søvn, oppdragelse mm) Anonymous poster hash: 543bf...742
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Samboeren min er dritsløv. Tror aldri barna hans ville dusjet om det ikke var for meg. Jeg er nazi på matrester i ansikt/på hender også, han bryr seg ikke. Skifter aldri sengetøy heller. Æsj! Anonymous poster hash: eb82f...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå