Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 .. fort! Det er helt sykt hvor fort tiden går!! 😦😦 Lurer litt på: jeg har to vippestoler, begge er for korte til han! Og han veier 10 kg og er ganske 68 lang. Hvor lenge brukte dere vippestol? Burde jeg investere i ny? Samme med bil stol når byttet dere den? Og badebaljen er også for liten til han, var på barnas hus idag men de hadde ikke noen som er litt lange! Jeg har en fra IKEA, men det er jo ikke plas til bena hans i den. Noen som vet hvor de selger litt lange badebaljer? Når begynte dere å bruke sportsdelen til vognen? Kusina mi begynte med den i 6 mnd 5 alder. Men syns det er litt tidlig. Pute? Når begynte dere med det? Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Omg Anonymous poster hash: 8fdc1...ce8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 .. fort! Det er helt sykt hvor fort tiden går!! 😦😦 Lurer litt på: jeg har to vippestoler, begge er for korte til han! Og han veier 10 kg og er ganske 68 lang. Hvor lenge brukte dere vippestol? Burde jeg investere i ny? Samme med bil stol når byttet dere den? Og badebaljen er også for liten til han, var på barnas hus idag men de hadde ikke noen som er litt lange! Jeg har en fra IKEA, men det er jo ikke plas til bena hans i den. Noen som vet hvor de selger litt lange badebaljer? Når begynte dere å bruke sportsdelen til vognen? Kusina mi begynte med den i 6 mnd 5 alder. Men syns det er litt tidlig. Pute? Når begynte dere med det? Anonymous poster hash: b0fa7...aba En del skrive feil gitt* 😂 men det skulle stå i 5-6 mnd så begynte kusina mi å bruke sportsdelen* Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Omg Anonymous poster hash: 8fdc1...ce8 Hvorfor omg? Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Så usikker! Anonymous poster hash: 8fdc1...ce8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Så usikker! Anonymous poster hash: 8fdc1...ce8 Så usikker? Okey? Det er første barnet mitt og det er lov å være usikker. Bedre å spørre vettu! Du trenger ikke å få andre til å føle seg dum fordi man er usikker! Fy på deg! Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Aldri brukt badebalje til så store babyer! ! Du høres slitsom ut....senk skuldrene! Anonymous poster hash: 0b160...c65
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Aldri brukt badebalje til så store babyer! ! Du høres slitsom ut....senk skuldrene! Anonymous poster hash: 0b160...c65 Hvordan bader du barnet ditt lurer jeg nå på? Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Aldri brukt badebalje til så store babyer! ! Du høres slitsom ut....senk skuldrene! Anonymous poster hash: 0b160...c65 Forresten, hvis jeg høres slitsomt ut så høres du ond ut! 👍🏻 Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 I den alderen la jeg de på ryggen i badekaret, fyllte vann opp til ørene, så fikk de ligge der og plaske for seg selv. Om du ikke har badekar, så har de noen store baljer på obsen. Bilstolen ble byttet ut ved ca 9 mnd. Har lange unger. (Tok ut spedbarnsinlegget ved ca 2 mnd) Skifta til sportsdel ved 5-6 mnd. Bytta litt frem og tilbake i starten, og hadde ikke ryggen så bratt i starten! Anonymous poster hash: 77e6e...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg ville ikke kjøpt ny vippestol. Sannsynligvis vil ikke babyen sitte i den særlig lenger. Badebaljen blir snart romslig igjen, da det ikke er lenge til det sitter og bader. Vår 4åring bader i ikeabaljen fortsatt.. Bilstol er litt tidlig å bytte. Jeg ville ventet noen måneder. Sportsvogn bruker du fra du ønsker, de fleste kan jo legges helt ned. Mitt barn nektet å ligge i vogn (utenon sovinga) fra rundt 6mnd. Da ville hun opp og kikke. Anonymous poster hash: 091e1...79b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Hadde ikke brydd meg om ny vippestol. Om en månedstid kan han sitte litt i vanlig spisestol og ellers ligge på gulvet! Ingen hast med pute! Anonymous poster hash: 77e6e...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Takk for mange gode råd 😉☺️☺️ Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Min jente er 10 kg og 80 cm (1,5 år) for tung for vippestol altså de kan ligge på gulvet i den alderen. Begynte med sportsdel fra 6 mnd. Badebalje har vi fra barnas hus og den passer hun enda. Sjekk jollyroom.no! Anonymous poster hash: 5827e...dbf
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Min jente er 10 kg og 80 cm (1,5 år) for tung for vippestol altså de kan ligge på gulvet i den alderen. Begynte med sportsdel fra 6 mnd. Badebalje har vi fra barnas hus og den passer hun enda. Sjekk jollyroom.no! Anonymous poster hash: 5827e...dbf Det skal jeg sjekke ut... takk:) Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpte en stor badebalje på barnas hus, veldig praktisk og fin ene siden er laget til å Sitte og en til å ligge Anonymous poster hash: ff614...3bd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpte en stor badebalje på barnas hus, veldig praktisk og fin ene siden er laget til å Sitte og en til å ligge Anonymous poster hash: ff614...3bd Har du bilde av den? Anonymous poster hash: b0fa7...aba
TPK Skrevet 15. oktober 2015 #18 Skrevet 15. oktober 2015 .. fort! Det er helt sykt hvor fort tiden går!! 😦😦 Lurer litt på: jeg har to vippestoler, begge er for korte til han! Og han veier 10 kg og er ganske 68 lang. Hvor lenge brukte dere vippestol? Burde jeg investere i ny? Samme med bil stol når byttet dere den? Og badebaljen er også for liten til han, var på barnas hus idag men de hadde ikke noen som er litt lange! Jeg har en fra IKEA, men det er jo ikke plas til bena hans i den. Noen som vet hvor de selger litt lange badebaljer? Når begynte dere å bruke sportsdelen til vognen? Kusina mi begynte med den i 6 mnd 5 alder. Men syns det er litt tidlig. Pute? Når begynte dere med det? Anonymous poster hash: b0fa7...aba Vi brukte Baby Bjørn vippestol til de var rundt ett år, og jeg har lange gutter. Bilstol byttet vi rundt 9-10 mnd. Ikea-baljen bruker femåringen fortsatt! Innimellom... Det gjør da ikke noe at de ikke kan ligge helt utstrakt? Det er bare å bøye bena litt. Når de er 6-7 mnd kan de sitte også. Sportsvogna begynte vi med fra 5 mnd, men da bare i helt liggende stilling. De var for lange for bagdelen. Pute har de fått når de var to år. Den flateste lille barneputen fra ikea.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Skrevet 15. oktober 2015 .. fort! Det er helt sykt hvor fort tiden går!! Lurer litt på: jeg har to vippestoler, begge er for korte til han! Og han veier 10 kg og er ganske 68 lang. Hvor lenge brukte dere vippestol? Burde jeg investere i ny? Samme med bil stol når byttet dere den? Og badebaljen er også for liten til han, var på barnas hus idag men de hadde ikke noen som er litt lange! Jeg har en fra IKEA, men det er jo ikke plas til bena hans i den. Noen som vet hvor de selger litt lange badebaljer? Når begynte dere å bruke sportsdelen til vognen? Kusina mi begynte med den i 6 mnd 5 alder. Men syns det er litt tidlig. Pute? Når begynte dere med det? Anonymous poster hash: b0fa7...aba er ikke lang hvis han er 68,min var 74 cm når han var 3mnd Anonymous poster hash: 904d1...d92
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #20 Skrevet 16. oktober 2015 .. fort! Det er helt sykt hvor fort tiden går!! Lurer litt på: jeg har to vippestoler, begge er for korte til han! Og han veier 10 kg og er ganske 68 lang. Hvor lenge brukte dere vippestol? Burde jeg investere i ny? Samme med bil stol når byttet dere den? Og badebaljen er også for liten til han, var på barnas hus idag men de hadde ikke noen som er litt lange! Jeg har en fra IKEA, men det er jo ikke plas til bena hans i den. Noen som vet hvor de selger litt lange badebaljer? Når begynte dere å bruke sportsdelen til vognen? Kusina mi begynte med den i 6 mnd 5 alder. Men syns det er litt tidlig. Pute? Når begynte dere med det? Anonymous poster hash: b0fa7...aba er ikke lang hvis han er 68,min var 74 cm når han var 3mnd Anonymous poster hash: 904d1...d92 Ok. Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #21 Skrevet 16. oktober 2015 Europris har faktisk stor og fin badebalje. Sports delen er fin å bytte til nå sikkert, får god plass til vognpose i sportsdelen. Vippestol - ikke kjøp ny. Ingen vits. Hilsen ei med baby som er like gammel som din Anonymous poster hash: 56b65...ea7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #22 Skrevet 16. oktober 2015 Europris har faktisk stor og fin badebalje. Sports delen er fin å bytte til nå sikkert, får god plass til vognpose i sportsdelen. Vippestol - ikke kjøp ny. Ingen vits. Hilsen ei med baby som er like gammel som din Anonymous poster hash: 56b65...ea7 Så koselig at du har en baby som er like gammel som min 😍 Europris skal jeg sjekke ut! Sportsdelen : tar du opp den slik at babyen sitter eller helt flat? Anonymous poster hash: b0fa7...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå