Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 At jeg de 3 siste dagene har tatt meg 1-2 glass rødvin før jeg legger meg? Har tilfeldigvis en dunk rødvin i hus (kjøper det sjelden).. Samboer drikker ikke, hvis noen lurer på det. Og jeg blir jo ikke full. Jobber mest sent. Føler det er så "forbudt" og drikke litt midt i uka.. Sliter med svære mandler og det hjelper meg og slappe litt mer av. Anonymous poster hash: f59df...057
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg savner et glass før sengen. Med litt mørk sjokolade og litt frukt... 33 uker på vei.. Anonymous poster hash: 3ec12...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Syns ikke det er ille i det hele tatt. Hvis du da ikke etablerer det som en vane. Jeg jobber en del helg og har fri i uka, og det hender jeg tar meg et par glass vin når jeg har "helg" midt i uka. Anonymous poster hash: cb667...36d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Syns ikke det er ille i det hele tatt. Hvis du da ikke etablerer det som en vane. Jeg jobber en del helg og har fri i uka, og det hender jeg tar meg et par glass vin når jeg har "helg" midt i uka.Anonymous poster hash: cb667...36d Sjelden jeg kjøper vin hvertfall en dunk! Jeg har jobbhelg, og blir selvsagt helt edru hele helga.. Anonymous poster hash: f59df...057
stjertløvetann Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Med mindre dette er noe du gjør hele tiden så er det innafor i min bok. Hender ofte jeg tar meg ett glass eller to midt i uka sjøl, når jeg har kveldsuke på jobb og barna er hos pappaen. Bare nyt vinen din med god samvittighet du, viktig å kose seg litt i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå