Gå til innhold

Hvor ille er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg de 3 siste dagene har tatt meg 1-2 glass rødvin før jeg legger meg? Har tilfeldigvis en dunk rødvin i hus (kjøper det sjelden).. Samboer drikker ikke, hvis noen lurer på det. Og jeg blir jo ikke full. Jobber mest sent. Føler det er så "forbudt" og drikke litt midt i uka.. Sliter med svære mandler og det hjelper meg og slappe litt mer av.

Anonymous poster hash: f59df...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner et glass før sengen. Med litt mørk sjokolade og litt frukt...

33 uker på vei..

Anonymous poster hash: 3ec12...2bc

Skrevet

Syns ikke det er ille i det hele tatt. Hvis du da ikke etablerer det som en vane. Jeg jobber en del helg og har fri i uka, og det hender jeg tar meg et par glass vin når jeg har "helg" midt i uka.

Anonymous poster hash: cb667...36d

Skrevet

Syns ikke det er ille i det hele tatt. Hvis du da ikke etablerer det som en vane. Jeg jobber en del helg og har fri i uka, og det hender jeg tar meg et par glass vin når jeg har "helg" midt i uka.Anonymous poster hash: cb667...36d

Sjelden jeg kjøper vin :) hvertfall en dunk! Jeg har jobbhelg, og blir selvsagt helt edru hele helga..

Anonymous poster hash: f59df...057

Skrevet

Med mindre dette er noe du gjør hele tiden så er det innafor i min bok.

Hender ofte jeg tar meg ett glass eller to midt i uka sjøl, når jeg har kveldsuke på jobb og barna er hos pappaen.

Bare nyt vinen din med god samvittighet du, viktig å kose seg litt i hverdagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...