Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Lurer på en ting måtte gå fra jobb her en dag og hente 2 åringen min i barnehagen ,fordi han var syk hentet han kl 14 må jeg levere inn egenmelding på barns sykdom da? Anonymous poster hash: 01845...b32
Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Sjekk personalhåndboka eller hør med sjefen din. De jeg jobber er det slik at vi ikke fører fravær om vi har jobbet mer enn halve arbeidsdagen.
stjertløvetann Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Kommer helt an på hvor du jobber, og hvilke regler dere har på det. Vi har nylig forhandlet fram at vi kan dele sykt barn-dagene i to, og benytte en halv sykt barn-dag, men tidligere måtte vi enten bruke en hel dag eller ta velferdsperm uten lønn.
soleia Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 På min jobb hadde vi ikkje rekna med denne dagen, sidan det var såpass langt på dag. Trur grensa er 3 timar på jobb?
TPK Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg hadde tatt det som avspasering, evt kunne jeg tatt en halv sykt barn dag. Men det er jo ikke alle som kan avspasere... Du må nok høre med sjefen/personalavd. hva som gjelder hos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå