Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har slanket meg lenge, men begynte plutselig å innse at jeg kombinerer magert kosthold og i tillegg unngår karbohydrater. Er det egentlig veldig feil??? Altså jeg spiser jo lite fett. Eneste jeg spiser en del av er avocado Ikke spiser jeg smør og fløte og sånt heller... Noen som vet/skjønner hva jeg mener??? Jeg kryper sakte, men sikkert ned! Noen som har spesifikke tips til gode styrkeøvelsesvideoer på YouTube som egner seg godt for løpere? Jeg løper mye, men skal begynne å trene styrke. Takk til alle som gidder å ta seg tid til å svare og som svarte meg på min forrige tråd hvor jeg fikk GOD hjelp (innse en del ting, og kommer derfor med litt tilleggsspørsmål) Anonymous poster hash: 2d9ca...2cc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Anbefaler fitnessblender.com - de har masse gode filmer. Både styrke, kardio, fleksibilitet osv. Anonymous poster hash: c9e6d...c0c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Anbefaler fitnessblender.com - de har masse gode filmer. Både styrke, kardio, fleksibilitet osv. Anonymous poster hash: c9e6d...c0c Takk for tips HI Anonymous poster hash: 2d9ca...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Noen flere? HI Anonymous poster hash: 2d9ca...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå