Gå til innhold

Sportsmann barnehagepakke. Erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de i størrelse?

Har vinterdressen god passform? Er den tung og stiv,eller klarer barna å leke i den?

Hvordan er kvaliteten på regntøyet?

Mine barn ligger gjerne i sølepytter, og går/står/krabber mye på knærne når de leker.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vinterdressen god passform? Er den tung og stiv,eller klarer barna å leke i den?

Mine barn ligger gjerne i sølepytter, og går/står/krabber mye på knærne når de leker.

Erfaringer?

Har brukt batnehagepakken endel. Fleecetøyet og regntøyet er helt grei. Jeg har alltid hatt dressen som en tilleggsdress for den er ikke vanntett. Å ha en vanntett dress er alfa og omega for barnas trivsel ute. Men det var greit å ha en ekstra hvis den vi bruker mest av en eller annen grunn er "ute av funksjon" eks. Glemt den igjen i barnehagen eller hos andre, det har blitt vått inni dressen e.l.

Anonymous poster hash: 302ae...222

Skrevet

Erfaringer?

Har brukt batnehagepakken endel. Fleecetøyet og regntøyet er helt grei. Jeg har alltid hatt dressen som en tilleggsdress for den er ikke vanntett. Å ha en vanntett dress er alfa og omega for barnas trivsel ute. Men det var greit å ha en ekstra hvis den vi bruker mest av en eller annen grunn er "ute av funksjon" eks. Glemt den igjen i barnehagen eller hos andre, det har blitt vått inni dressen e.l.

Anonymous poster hash: 302ae...222

Kjedelig om de blir våte i vinterdressen :-( Var ikke fleecedress i denne pakka,men joggedress,regndress og vinterdress.

Takk for svar :-)

Andre med erfaring? :-)

Skrevet

Vinterdressen er ikke vanntett nei, men ellers helt grei. Var fleece da jeg kjøpte pakken, der var genseren litt kort, men buksa var bra. Regnjakken var med bare knapper og ikke glidelås, så både dressen og regntøyet ble brukt som reserve her.

Anonymous poster hash: b96c3...50f
Skrevet

Kjøpte i fjor, og er veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 817cf...b58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...