Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Er det pga sa eller er det kanskje pga jeg er smittet av barnet mitt som har hatt feber.? Vi har feber og vondt i halsen Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
TPK Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Det kan være forkjølelse eller hva som helst, men det KAN være infeksjon i livmoren eller annet der nede. Gå til legen i morgen tidlig!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Har liksom ikke tid. Jeg må på jobb 😢😢 Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Gjest Muji81 Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Har liksom ikke tid. Jeg må på jobb 😢😢 Anonymous poster hash: a7f3d...d0c Er det en infeksjon får du tid... Ikke veldig gunstig for fertilitet å ha betennelse der, vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Skal jeg ringe legevakten da? Eller er det masse? Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Har liksom ikke tid. Jeg må på jobb 😢😢 Anonymous poster hash: a7f3d...d0c På jobb med feber?? Anonymous poster hash: 99a8d...5d1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Har liksom ikke tid. Jeg må på jobb 😢😢 Anonymous poster hash: a7f3d...d0c På jobb med feber?? Anonymous poster hash: 99a8d...5d1 Føler jeg må 😨😨😢😢 Kaos på jobb. Og foreldrene mine mener jeg må ikke kjenne etter... Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg fikk feber 2 uker etter min sa... Hadde fått en massiv betennelse i livmor/bekken, og i følge gyn på sykehuset var det hakket før det kunne gå utover fruktbarheten min så jeg var glad jeg gikk til lege når jeg gjorde det. Ikke tull med helsa di... Anonymous poster hash: 18c3d...085
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg fikk feber 2 uker etter min sa... Hadde fått en massiv betennelse i livmor/bekken, og i følge gyn på sykehuset var det hakket før det kunne gå utover fruktbarheten min så jeg var glad jeg gikk til lege når jeg gjorde det. Ikke tull med helsa di... Anonymous poster hash: 18c3d...085 Takk for svar Jeg ringte legevakten, hun mente jeg hadde blitt smittet av barnet mitt. Men jeg bør gå til fastlegen min i morgen Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg fikk feber 2 uker etter min sa... Hadde fått en massiv betennelse i livmor/bekken, og i følge gyn på sykehuset var det hakket før det kunne gå utover fruktbarheten min så jeg var glad jeg gikk til lege når jeg gjorde det. Ikke tull med helsa di... Anonymous poster hash: 18c3d...085 Takk for svar Jeg ringte legevakten, hun mente jeg hadde blitt smittet av barnet mitt. Men jeg bør gå til fastlegen min i morgen Anonymous poster hash: a7f3d...d0c Bedre å ta en sjekk for mye enn en for lite, tenker jeg. Håper det går bra med deg. SA er tungt uansett. Klem. Anonymous poster hash: 18c3d...085
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg fikk feber 2 uker etter min sa... Hadde fått en massiv betennelse i livmor/bekken, og i følge gyn på sykehuset var det hakket før det kunne gå utover fruktbarheten min så jeg var glad jeg gikk til lege når jeg gjorde det. Ikke tull med helsa di... Anonymous poster hash: 18c3d...085 Takk for svarJeg ringte legevakten, hun mente jeg hadde blitt smittet av barnet mitt. Men jeg bør gå til fastlegen min i morgen Anonymous poster hash: a7f3d...d0c Bedre å ta en sjekk for mye enn en for lite, tenker jeg. Håper det går bra med deg. SA er tungt uansett. Klem. Anonymous poster hash: 18c3d...085 Tusen Takk for klemmen,det trengte jeg 😚😚 Hi Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Skrevet 15. oktober 2015 Det var virusinfeksjon i halsen. Er glad jeg sjekket Anonymous poster hash: a7f3d...d0c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #14 Skrevet 15. oktober 2015 Det var virusinfeksjon i halsen. Er glad jeg sjekket Anonymous poster hash: a7f3d...d0c Bra at det ikke var noe verre. Og god bedring til deg og barnet ditt. Sikkert godt å vite hva det var, så slipper du å løpe på legevakta nå som helga kommer. Anonymous poster hash: 18c3d...085
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Skrevet 15. oktober 2015 Har liksom ikke tid. Jeg må på jobb 😢😢 Anonymous poster hash: a7f3d...d0c På jobb med feber?? Anonymous poster hash: 99a8d...5d1 Ikke ansvarlig det, det forventes av oss i alle fall. Alle som ikke har sykefravær belønnes. Vi jobber i barnehage, og folk kommer på jobb med feber, halsbetennelse, hoste snørr og nys. Så ikke bare foreldre som sender syke barn i barnehagen som har skylda for epidemier. Folk tørr ikke vøre hjemme... Anonymous poster hash: b2d75...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå