Gå til innhold

Baby som bare vil legges av mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen her i huset bruker lang tid på å roe seg, opptil 2 timer. Han vil bare ha mamma i de to timene og gråter så fort far tar over. Mamman vil gjerne få spist, gått på do osv. Er det veldig dumt at far har baby korte perioder på kvelden/natten?

Anonymous poster hash: 49b41...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har det vært her og, siden jeg har puppen. Har gjort det jeg skal for meg selv ellers på dagen...

Skrevet

Det går over. Min var sånt. Nå er han ca to og det er pappa som gjelder. Mamma gjør alt galt og får ikke legge. Tenker det går i bølger

Anonymous poster hash: 0da4f...15d

Skrevet

Hvis der fungerer greit for dere tenker jeg at det er bare bra at far tar babyen en del, selv om babyen helst vil ha mor. Jeg har en toåring og en femåring. Hvis de hadde fått bestemme hadde jeg lagt begge to hver kveld... Her har vi innført fast annenhver dag  mamma/pappa.

Du må jo få gå på do, spise mat og evt. hvile litt.

Anonymous poster hash: 26975...7b3
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort mitt ellers, men baby Våkner med en gang så rekker ikke så mye. Våkner minst 4-5 ganger før jeg gir opp og legger meg. Jeg må kunne spise, gå på do, pusse tenner mellom 17.30-07.30.

Jeg legger alltid, men er det helt krise om baby er litt hos far så jeg får gått på do i det minste?

Skrevet

Jeg tenker at babyen ikke bestemmer. Noen ganger får den mamma, andre gang får den pappa. Og hvordan skal den bli mer vant med at pappa tar legging om pappa aldri slipper til? 

Anonymous poster hash: aa645...4fa
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort mitt ellers, men baby Våkner med en gang så rekker ikke så mye. Våkner minst 4-5 ganger før jeg gir opp og legger meg. Jeg må kunne spise, gå på do, pusse tenner mellom 17.30-07.30.

Jeg legger alltid, men er det helt krise om baby er litt hos far så jeg får gått på do i det minste?

Det blir en veldig slitsom tid for deg om det er krise hvis barnet er sammen med pappan sin. Du har også behov for litt tid til deg og ditt.sånn er det bare!

Skrevet

Det blir en veldig slitsom tid for deg om det er krise hvis barnet er sammen med pappan sin. Du har også behov for litt tid til deg og ditt.sånn er det bare!

Det har vært sånn i 5 mnd allerede med unntak av noen få kvelder hvor han har godtatt far (4-5 kvelder) Vi hsr prøvd at far skal ta annenhver gang i lang tid. Han er også svært motvillig til å være hos far på dagtid også så det er ikke lett å få gjort noe

Skrevet

Vår var litt sånn. Hun begynte selv å avvenne seg amming og på samme tidspunkt søkte hun også mer mot far når han kom hjem fra jobb etc.

Nå er hun 1,5 år og skikkelig pappadalt. Nå spiller det ingen rolle hvem som legger.

Selvsagt må du få spise og gå på do, og så lenge far trøster synes jeg det er ok.

Ville likevel ikke presset gjennom at far skal legge. Barnet ditt forteller deg jo at for øyeblikket er det deg han vil ha.

Helt normalt siden du er hjemme og er hovedomsorgsperson.

Anonymous poster hash: 4e171...9a3

Skrevet

Det har vært sånn i 5 mnd allerede med unntak av noen få kvelder hvor han har godtatt far (4-5 kvelder) Vi hsr prøvd at far skal ta annenhver gang i lang tid. Han er også svært motvillig til å være hos far på dagtid også så det er ikke lett å få gjort noe

Jo det er det faktisk. Om du så må dra hjemmefra. 

Anonymous poster hash: aa645...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...