Gå til innhold

Møkkapoliti!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis inspirert av politiet i Køben som "humant" kveler en hund istedenfor å oppsøke vet. Faen så rasende jeg blir! :( Hvis politiet absolutt må avlive så får de da skyte så den dør på første skuddet og ikke slå igjen og igjen og igjen!

Kommer jeg noen gang over et skadet dyr er ihvertfall politiet de siste jeg kontakter!

 

Anonymous poster hash: f0919...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Direkte følge av den nye dommen om hvem som skal betale veterinærregningene, tenker jeg. Om politiet hadde tatt katten til veterinær så hadde jo de vært ansvarlige for regningen til dyrlegen - og det vil jeg tro de ikke har i budsjettene sine?

 

Forkastelig om det stemmer at katten ble avlivet slik uten at den hadde større tegn til skader enn den hadde.

 

Flott at det nå blir anmeldt - håper dyrepolitiet kan se på saken.



Anonymous poster hash: b4c12...cb6
Skrevet

Idiotisk og lite gjennomtenkt handling. Håper det blir refs og at anmeldelsen fra dyrebeskyttelsen taes til følge og at politiet legger seg flat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...