Gå til innhold

Hatt kynnere over et halvt døgn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna av det tiiidlig på morgenen. Slitt med det i 3 netter før det igjen. Men det blir liksom ikke noe verre. Men er det et godt tegn? Kan det bety noe ift fødsel? Babyen er ikke prematur lenger om den blir født, men fortsatt noen uker til termin. Menstermin er derimot rett rundt hjørnet

Anonymous poster hash: 2fbc6...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med "konstante" kynnere og nedpress nå i to uker (mye kynnere før det også). Om det begynner å ta litt mer tak i ryggen eller noe så er det nok mulig det skjer noe snart. Med kun kynnere er det mindre sannsynlig.

Uansett, lykke til! :)

Anonymous poster hash: 6d743...2e5

Skrevet

Jeg har gått med "konstante" kynnere og nedpress nå i to uker (mye kynnere før det også). Om det begynner å ta litt mer tak i ryggen eller noe så er det nok mulig det skjer noe snart. Med kun kynnere er det mindre sannsynlig.

Uansett, lykke til! :)Anonymous poster hash: 6d743...2e5

Takk :) Det varierer mellom å komme i tak og bare være kynnere i magen. Slitsomt! Murringer er det og. Men utvikler seg ikke :P foreløbig. Håper jo på fødsel, men gikk helt til termin sist så spørs om ikke det bare skal være plagsomt den siste tiden.

Skrevet

Jeg holdt på sånn flere uker før det faktisk startet. Men da det startet trodde jeg ikke helt på det, for det var jo bare som om kynnerene ble enda litt verre uten at jeg hadde tro på at de hjalp noe mer. Tok heldigvis ikke lang tid før jeg innså at det var rier.

Anonymous poster hash: bc03d...da7

Skrevet

Jeg holdt på sånn flere uker før det faktisk startet. Men da det startet trodde jeg ikke helt på det, for det var jo bare som om kynnerene ble enda litt verre uten at jeg hadde tro på at de hjalp noe mer. Tok heldigvis ikke lang tid før jeg innså at det var rier. Anonymous poster hash: bc03d...da7

Det er det jeg føler her og, hvordan vite hva som er ekte når den tid kommer.. Har jo født før, men hadde da maserier noen dager i forveien. Er der nå, hatt disse maseriene, men ingenting mer skjer da. :) iflg lege er baby over 3 kg og klar til fødsel, men drøyer nok litt til sikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...