Frida00 Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Hei! Jeg sliter med, og har alltid slitt med kviser. Verre før enn nå, men likevell. Får et par i ansiktet, men værst på halsen og små "nupper" på brystet.. Tips til hva som hjelper? 😏
Pobie Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Godt kosthold hjelper veldig. F eks kutte ned på søppelmat og brus. Hvis du allerede spiser bra, burde du stikke til legen og få middel på resept.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Frida 00 de sliter jeg åsså med !!! Akurat på samme plassene !! Har ikke vært plaget med dette før men plutslig nå så kom d!!! Hmm ... Og jeg spiser nok så sunn mat;) hmmmm
Frida00 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg hadde en runde med isotretinoin (reseptbelagt, og ikke bare, bare å få den utskrevet. Kun hudleger har lov) for noen år siden, skikkelig hestekur! Og eneste gangen jeg er blitt gravid, var da!! Måtte ta abort pga uhyr stor fare for fosterskade 😢 Nå prøver jeg bisoron (?).. Håper det gir noe effekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå