Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Hva tok du, og mistet du mye blod? Mistet 500ml første fødsel, gikk ikke på noe. Må jeg forvente å miste mye neste fødsel? Går på mye blodfortynnende, mer enn vanlig. Anonymous poster hash: 15b8c...027
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Med første 1400ml. Med nr 2 normal mengde. Gikk på fragmin.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Med første 1400ml. Med nr 2 normal mengde. Gikk på fragmin. I begge sv.skap? Hvor mye tok du? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Født 2 barn med fragmin, husker ikke hvor mye jeg mistet. Men det var ikke spesielt mye, ingen blodoverføring og var kvikk og rask etter fødselen. Anonymous poster hash: 7507d...94a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Født 2 barn med fragmin, husker ikke hvor mye jeg mistet. Men det var ikke spesielt mye, ingen blodoverføring og var kvikk og rask etter fødselen. Anonymous poster hash: 7507d...94a Men hvor mye gikk du på? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Mister 500 Ml med keisersnitt på fragminMen hvor mye gikk du på? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Født 2 barn med fragmin, husker ikke hvor mye jeg mistet. Men det var ikke spesielt mye, ingen blodoverføring og var kvikk og rask etter fødselen. Anonymous poster hash: 7507d...94a Men hvor mye gikk du på? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4 Litt usikker, tror med var 5000 IE daglig. Anonymous poster hash: 7507d...94a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Født 2 barn med fragmin, husker ikke hvor mye jeg mistet. Men det var ikke spesielt mye, ingen blodoverføring og var kvikk og rask etter fødselen. Anonymous poster hash: 7507d...94a Men hvor mye gikk du på?Anonymous poster hash: 6e3b0...de4 Litt usikker, tror med var 5000 IE daglig. Anonymous poster hash: 7507d...94a Ok. Jeg går på over 3 ganger så mye. Men det trenger ikke ha noe å si? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Gikk på Fragmin og Albyl-e. Tok hastekeisersnitt, så rakk ikke å seponere medisinene. Mistet ca 0,5 liter blod. Hvor mye du mister kommer an på mange faktorer, ikke bare hvilken dose blodfortynnende medisiner du tar. Snakk med legen din. Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Gikk på Fragmin og Albyl-e. Tok hastekeisersnitt, så rakk ikke å seponere medisinene. Mistet ca 0,5 liter blod. Hvor mye du mister kommer an på mange faktorer, ikke bare hvilken dose blodfortynnende medisiner du tar. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb De tar ingen forholdsregler annet enn at jeg føder med leger i nærheten og ligger på vanlig barsel etterpå. Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Dobbel dose sprøyter på slutten Hva betyr det mener du? Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #14 Skrevet 15. oktober 2015 Gikk på Fragmin og Albyl-e. Tok hastekeisersnitt, så rakk ikke å seponere medisinene. Mistet ca 0,5 liter blod. Hvor mye du mister kommer an på mange faktorer, ikke bare hvilken dose blodfortynnende medisiner du tar. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb De tar ingen forholdsregler annet enn at jeg føder med leger i nærheten og ligger på vanlig barsel etterpå. Anonymous poster hash: 6e3b0...de4 Da trenger du ikke stresse. Du er verken den første eller den siste til å føde "på blodfortynnende". Fragmin-dosen gis også etter vekt, derfor må vi som veier mer, ta større doser. Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Skrevet 15. oktober 2015 Gikk på Fragmin og Albyl-e. Tok hastekeisersnitt, så rakk ikke å seponere medisinene. Mistet ca 0,5 liter blod. Hvor mye du mister kommer an på mange faktorer, ikke bare hvilken dose blodfortynnende medisiner du tar. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb De tar ingen forholdsregler annet enn at jeg føder med leger i nærheten og ligger på vanlig barsel etterpå. Anonymous poster hash: 6e3b0...de4 Da trenger du ikke stresse.Du er verken den første eller den siste til å føde "på blodfortynnende". Fragmin-dosen gis også etter vekt, derfor må vi som veier mer, ta større doser. Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb Nei. I dette tilfellet gis den etter hvor mange blodpropper jeg har hatt. Jeg skal ikke stresse, sier du. Vel, det hører med i historien at dette sykehuset er skyld i mesteparten av blodproppene mine. Feilbehandling og feilmedisinering. Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Da er det merkelig at du ikke får annen medisin i tillegg til Fragmin OG at ikke sykehus/lege gir deg bedre informasjon. Jeg gikk på Asasatin Retard, deretter Albyl-e (i tredje trimester) i tillegg til Fragmin. Har hatt 30+ blodpropper, herunder drypp i siste svangerskap. Vet LITT hva jeg snakker om. Ps: Google dosering av Fragmin, så ser du at det også gis etter vekt. Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Skrevet 15. oktober 2015 Da er det merkelig at du ikke får annen medisin i tillegg til Fragmin OG at ikke sykehus/lege gir deg bedre informasjon. Jeg gikk på Asasatin Retard, deretter Albyl-e (i tredje trimester) i tillegg til Fragmin. Har hatt 30+ blodpropper, herunder drypp i siste svangerskap. Vet LITT hva jeg snakker om. Ps: Google dosering av Fragmin, så ser du at det også gis etter vekt.Anonymous poster hash: 8bc2a...8bb Jeg vet at det også gis etter vekt, men ikke i mitt tilfelle. Her veier høy terapeutisk dose pga fare for blodpropp høyere. Legene på sykehuset vet nok også litt (men bare litt) hva de snakker om ift medisinering, men føler de tar litt lett på det. Vi får se hva som skjer. Bor bare 45 min unna sykehuset. Anonymous poster hash: 6e3b0...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå