Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Kom bare til å tenke på noe. Jordmor kommenterte at jeg virker sterk, dvs det er veldig lett å kjenne musklene og ta mål meg i svangerskapet. Men jeg trener ikke. Trente mye før, alltid hatt sterke magemuskler og trent dem mye både i oppvekst og som voksen, men ikke på en god stund nå.. Henger sånt i? Er det sånn at når man trener kroppsdeler i oppvekst etc, så blir de sterke? Anonymous poster hash: d21b1...31e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Ja, jeg tror det har mye å si hva du har gjort i oppveksten, og laget deg en slags "grunnpakke" som er vanskelig å bli kvitt. Barn skal jo ligge i mageleie, krabbe osv fordi det styrker dem for resten av livet. Kjernemuskulaturen. Jeg begynte å trene for et par år siden, og da var det 15 år siden sist jeg trente (håndball og dans, var 12 år gammel). Har vært svært inaktiv etter det. Fikk høre av PT at jeg hadde overraskende god kjernemuskulatur (rygg og mage). Anonymous poster hash: cdab8...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå