Gå til innhold

Høsthud og hår !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg dine beste tips. Tørr hodebunn, neglene fliser seg. Generelt sur og uopplagt. Hva hjelper :)))

Anonymous poster hash: fc986...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk får prøve det :)

Anonymous poster hash: fc986...c3f

Skrevet

Her er håret flatt og fett, huden er totalt uttørket. Så tar gjerne imot tips.

Anonymous poster hash: 05a06...c7d
Skrevet

Sink mot negler og hår er tingen. Pluss B-vit :)

Og omega3 for tørr hud, og D-vit. mot slitenheten. Tre måneder etter sommeren er slutt er D-vit.lagrene våre allerede halvert, og mange kom aldri opp i gode verdier denne sommeren.

Anonymous poster hash: de030...3fd

Skrevet

Her er håret flatt og fett, huden er totalt uttørket. Så tar gjerne imot tips.

Anonymous poster hash: 05a06...c7d

Jeg har lenge slitt med ekstremt tørr hodebunn. Har brukt "snille" sjampoer, og håret ble sakte, men sikkert tyngre og tyngre og begynte å virke fett, allerede mens jeg fønet håret.

Til slutt var hodebunnen min så ille at jeg prøvde Vichy sin sjampo (apotek) for tørr hodebunn. Ny hverdag :) Hodebunnen min er fremdeles tørr, men bare en brøkdel av tidligere, og nå kan jeg igjen gå med mørke klær uten å få synlig flass. Men bonusen var at jeg fikk tilbake håret mitt også. Tydeligvis så har jeg fått mye "build-ups" av de andre sjampoene jeg har brukt. Allerede etter første vask var håret mitt fritt for "fett", og det har ikke kommet tilbake. Jeg bruker den sjampoen fremdeles, selv om den bare skal brukes som kur. Men jeg har slitt så lenge at jeg tenker jeg trenger den litt til (har brukt den seks uker nå). Samme merke har visstnok også et "vann" mot tørr hodebunn som man kan smøre på om kvelden (tror jeg det var). Det anbefalte en hudlege til meg nylig, men jeg har ikke kommet dit at jeg har prøvd det.

Og så passer jeg på å få i meg nok omega3, som jeg bl.a. skrev over her. Og drikker nok væske i løpet av døgnet. Jeg glemmer ofte å drikke nok når det blir kaldere ute, så må gå over til te for å få i meg nok væske. Merker veldig raskt på ansiktshuden om jeg er litt dehydrert.

Anonymous poster hash: de030...3fd

Skrevet

For meg så er vinterhuden avhengig av gode, feite kremer, såpefri kroppsvask som ikke tørker ut så mye og balsam i håret. Jeg bruker bodyshop til kroppen og Origins i fjeset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...