Gå til innhold

Hvordan "overleve" frem til kl 19?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen på1,5 sov ikke i natt - i det hele tatt. Ga henne bisolvon og saltvann før leggetid (veldig tett). Nå har forkjølelsen vart i 2 uker... Sov tre timer på dagtid idag og da klarte jeg ikke sove. Drukket kaffe, men nå har jeg jævlig hodepine, lekser til største som må gjøres og middag som må lages... Tok hele natta alene da jeg jobber turnus og har fri idag. Hun sover ikke mye generelt men natta idag var ekstrem. Har skitnet seg ut for 3 gang idag og jeg er nesten på gråten (bagatell, ja...jeg vet)

Anonymous poster hash: 169ff...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke drikk mer kaffe ellernoe med koffein. Ta en rolig rusletur ut hvis du har mulighet. Eller bare vær ihagen hvis de andre må være inne. Nå,før det blir mørkt. Ikke sett deg i sofaen. Hold deg opptatt med husarbeid, lag god kvelds, middag til i morgen, hva som helst. Prøv å spise selv om du bare vil sove. Kalkun skal visst gi deg mer søvnhormon.

Kan du avtale med mannen at han hjelper deg i natt? F.eks fra leggetid til kl to er hans tid, så kan du sove 19-02.

Skrevet

Må bare si, stakkars stakkars deg! Der har jeg vært så mange ganger! Kan ikke hjelpe deg med noe dessverre, men håper det hjelper pittelitt med en klem og litt medfølelse over nettet!

Anonymous poster hash: e5c2d...4fc

Skrevet

Hev hode enden på sengen enten ved og legge no under madrassen eller ved og sett bøker el under bena det hjelper den lille til og sove, du kan og gi paracet om barnet er forkjøla det hjelper mot muskelsmerter og smerter i hode og bihuler.

Når barnet sover så legger du deg ☺

Skrevet

Sier det samme som mamma til 2 ;) Hev hode enden skikkelig, kjølig/kaldt rom... Pleier å funke bra her :)

Er skikkelig trått når det er sånn, vært der alt for mange ganger selv ;)

Skrevet

Gi henne nesespray for barn. Vet at det ikke er for barn under to år, men det går helt fint. En paracet i tillegg,så er natten reddet.

Anonymous poster hash: 2b6df...0e8

Skrevet

Takk for alle svar! Hodet er hevet til minsta. Jeg dro på bowling i kveld med venner, hjalp litt å komme seg ut av hus. Skal kjøpe nesespray i morgen, saltvann hjelper lite synes jeg. Hun skal være hjemme i morgen og, men farmor har fri og kommer kl 12 i morgen :-) håper på en god natt! Ps, litt omtanke hjalp veldig! Føler meg sutrete og klagete.. Jenta har det jo stakkars ikke godt :(

Anonymous poster hash: 83869...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...