Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Er du høflig og grei men distansert, eller går du på dem for å vise det? Jeg er i den første kategorien, men de gangene jeg har møtt folk som jeg skjønner at ikke liker meg eller andre har jeg møtt flere ubehagelige strategier. * De som prøver å dementere alt en sier og gjerne skifter mening om det kan få det til å se ut som om den de ikke liker tar feil. * De som gir kritikk og så later som de ikke hører når en svarer. * De som bevisst prøver å henge en ut i plenum. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor enkelte ønsker å heve konfliktnivået, Dette er jo egentlig mobbestrategier? Anonymous poster hash: e84cf...caf
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Hvis det er noen jeg ikke liker så godt, men som oppfører seg, så er jeg hyggelig. Dersom det skulle være noen som er ufin mot meg, så spør jeg dem rett og slett hvorfor de sier som de gjør. MEN jeg tror jeg har opplevd det svært sjeldent! Anonymous poster hash: 4bb51...a76
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Hvis det er noen jeg ikke liker så godt, men som oppfører seg, så er jeg hyggelig. Dersom det skulle være noen som er ufin mot meg, så spør jeg dem rett og slett hvorfor de sier som de gjør. MEN jeg tror jeg har opplevd det svært sjeldent! Anonymous poster hash: 4bb51...a76 Hva svarer de da? Jeg har nemlig opplevd at svaret da gjerne er at de ikke innrømmer å gjøre det, eller at de begrunner det med at det er nødvendig å svare slik. Anonymous poster hash: e84cf...caf
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg unngår de jeg ikke liker, men opptrer høflig så lenge vedkommende ikke er ufin mot meg. Hvis noen er ufine, så jatter jeg bare med å prøver å avslutte konflikten så fort som mulig. Skifte tema, eller involvere en tredjepart i samtalen for å få støtte eller for å trekke meg ut. Jeg gidder ikke diskutere med folk som kun er ute etter å hevde seg selv. Det nytter ikke. Anonymous poster hash: 0cf87...af8
TPK Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Den første. Man er da hyggelig mot folk selv om man ikke liker dem spesielt godt? Hvis noen er direkte ufin eller har gjort noe spesielt som gjør at jeg misliker dem, prøver jeg bare å holde meg unna. Er ganske konfliktsky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå