MarianeA Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 For så å bestille på nettet? Er dette uhørt? Jeg har så lyst på et spesielt plagg og har funnet det på nettet til en gunstig pris. Men jeg ønsker selvsagt at størrelsen stemmer og vurderer å dra på butikk og prøve for å se hvilken størrelse jeg må ha. Kan jeg det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Ehh...JA! Man er ikke forpliktet til å kjøpe noe man prøver! Anonymous poster hash: 2e110...c89
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Selvfølgelig kan man det, men det er ikke særlig snilt gjort. Jeg jobber f.eks i bokhandel, og får da kunder som kommer inn med barnet sitt for å velge og prøve sekk, jeg hjelper, justerer og gir råd så de finner en sekk som sitter perfekt og barnet er fornøyd med farge/mønster på. Så sier mammaen at de ikke skal kjøpe, de ville bare se den og prøve den før de bestilte den på nett, for den koster nemlig 50 kr mer i butikk, fnis, fnis, også går de uten å handle... Den koster 50 kr mer i butikk fordi de får personlig hjelp, fordi det er dyrere å drive en butikk enn et lager! Anonymous poster hash: 66d6a...460
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 For så å bestille på nettet? Er dette uhørt? Jeg har så lyst på et spesielt plagg og har funnet det på nettet til en gunstig pris. Men jeg ønsker selvsagt at størrelsen stemmer og vurderer å dra på butikk og prøve for å se hvilken størrelse jeg må ha. Kan jeg det? Eh? Ja, hvorfor ikke? Jeg kjøper da virkelig ikje alt jeg prøver. Anonymous poster hash: 9156c...462
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Selvsagt kan man det. Man er jo ikke forpliktet til å kjøpe noe som helst selv om man prøver det i butikken. Jeg prøvde (til og med) brudekjoler i butikk, men endte opp med å kjøpe brukt på finn (samme kjole som jeg hadde prøvd) Anonymous poster hash: 772b6...0ee
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Selvfølgelig kan du det! Jeg prøver alltid Viking vintersko på sønnen min i butikken for å finne ut hvilken str han trenger,også kjøper jeg skoene brukt på finn.no Godt mulig det er dårlig gjort men jeg har dessverre ikke råd til sko til 750 kr. Anonymous poster hash: e1357...2dd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Selvfølgelig! Anonymous poster hash: 7e510...c60
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Flott og se hvor mange som bruker butikkene for å spare penger! Det blir gøy for dere den dagen det ikke finnes fysiske butikker! Butikkene klarer rett og slett ikke overleve på kunder som kun kikker og prøver! Anonymous poster hash: e6b82...eee
Pobie Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Klart man kan, men er dårlig gjort. Vi har gjort dette innimellom, men da er det snakk om veldig stor prisforskjell, eller ting hvor vi ikke har mottatt noe personlig hjelp (f eks bokhandel hvor jeg har sett en bok jeg vil ha). Hvis det kun er liten forskjell i pris kjøper vi som regel fra butikken, siden vi da betaler for hjelpen og for å kunne ta med varen hjem umiddelbart. Det er veldig mye jeg prøver som jeg ikke kjøper fordi jeg ikke liker det, så det er klart man ikke er forpliktet til å kjøpe noe. Men synes det er dårlig gjort å med vitende vilje gå og prøve noe og spørre om hjelp med noe når man vet at man kommer til å kjøpe varen på nettet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå