Gå til innhold

Dere med trampoline (som demonterer den om høsten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tar dere den inn for vinteren? Vi er nybegynnere her og er usikker på når det er lurt å ta den inn for vinteren. Vi bor på Vestlandet.

Anonymous poster hash: b16c5...013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i Nord-Norge. Vi demonterer den alltid når høststormene begynner å komme, så vi har allerede gjort det da vi hadde noen runder med veldig kraftig vind for noen uker siden :)

Anonymous poster hash: 2d881...624

Skrevet

Vi tok den helgen som var. (Oslo) Nå er det frost, det har vært fuktig lenge så ingen som er interessert i å bruke den lenger.

Skrevet

Jeg tok ned sikkerhetsnettet og sikkerhetskanten rundt i går, så spylte jeg duken godt. Når duken er tørr nå i ettermiddag (solen skinner på nyspylt duk) tar jeg ned den også.

Den kunne nok stått oppe en stund til, men de siste 2-3 ukene har den knapt blitt brukt så jeg tar den likegodt ned. Greit at den er spylt ren for alt fra spindelvev til måkebæsj og tørket helt før jeg pakker den vekk da, ekkelt å pakke opp møkkete trampoline til våren igjen.

Anonymous poster hash: 563f8...d22
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bor på østlandet og har den oppe enda... Kjekk å ha :) 

Får ta den ned når partyteltet og utemøblene forsvinner. I helga kanskje

Skrevet

Vi demonterte den i helga, barna brukte den ikke lengre. Var like greit å bare bli ferdig med det.

Skrevet

Ville tatt den ned nå. Snart kommer uværet. Er vel heller ingen som hopper nå. Kaldt å hoppe uten sko..

Anonymous poster hash: f4ca5...8dc
Skrevet

Vi lar den stå til begynnelsen av november, men barna bruker sko på trampolinen. Vi har snø til midten av mai så derfor drar vi sesongen litt.

Anonymous poster hash: 2d345...03d

Skrevet

Ville tatt den ned nå. Snart kommer uværet. Er vel heller ingen som hopper nå. Kaldt å hoppe uten sko..

Anonymous poster hash: f4ca5...8dc

Å jo, de hopper mye på den! Så lenge den bare er tørr blir det brukt i opp til flere timer hver dag. De har jo på seg sokker og hopper seg varme :) Senest i går hadde 13-åringen med seg en kamerat oppå og bare de to hoppet i over en time.

Jeg vil helst vente lengst mulig, men dere har vel dessverre rett i at høststormene snart kommer. Vi får vurdere det til helgen vi også da kanskje, sånn at den er fortsatt er tørr (er vel meldt regn til uken igjen).

HI

Anonymous poster hash: b16c5...013

Skrevet

Det begynner å nærme seg tiden nå her i Oslo-området.

Før første snøfall er lurt.

Anonymous poster hash: ea74d...c25
Skrevet

Skal demontere den i dag eller i morgen. Lar dere rammen stå? Eller tar dere ned hele? Her er stolpene til sikkerhetsnettet skrudd fast i rammen slik at rammen ikke er så lett å ta fra hverandre. Må i så fall skru fra hverandre masse skruer, og jeg husker jeg brukte mye tid, svette og frustrasjon bare ved å montere disse stolpene....!!! Og rammen var vanskelig å sette sammen, måtte legge hele tyngden på for å feste på beina, klarer ikke helt å se for meg at jeg klarer å demontere hele rammen.... :(

Anonymous poster hash: 77d88...0ca
Skrevet

Har ikke tatt den ned ennå, men blir i løpet av de nærmeste helgene. Vi lar ramma stå, men skru av stolpene til sikkerhetsnette, så slipper vi å tre nette nedover stengene hver vår. Lagrer i garasjen

Anonymous poster hash: 2bc84...865
Skrevet

Vi skal demontere den i helgen👍🏼

Skrevet

Vi demonterer hele. Lagres tørt og godt i bod i huset.

Skrevet

Vi demonterer hele. Syns det ser grusomt ut med en sånn ramme stående i hagen 😬

Anonymous poster hash: 2d881...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...