Gå til innhold

Ødeleggende personlighetsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man egentlig når et nært familiemedlem oppfører seg på en måte som blir destruktiv for alle rundt seg, samtidig som man ikke kan kutte kontakten siden det vil gå utover de andre i familien?

Anonymous poster hash: d9fa4...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem andre i familien? Jeg har satt klare grenser for mine foreldre feks og brytes de har jeg det bedre uten kontakt med de! Jeg kan heller ikke se i hvilken grad det skal påvirke mine barn og øvrig familie negativt! Er det mennesker som ødelegger ønsker jeg ikke at mine barn skal omgås de! Og for mine søsken osv, er det jo bare å fortsette kontakten uten at jeg må komme samtidig som våre foreldre

Anonymous poster hash: 5c9d6...078

Skrevet

Jeg er i den situasjonen. Har en søster som fungerer svært dårlig og ønsker egentlig å kutte henne ut. Det betyr imidlertid at jeg vil sette moren min i en vanskelig situasjon. Søsteren min har ikke egen familie og hvis søsteren min f.eks ikke skulle vært velkommen på julaften, kunne ikke mamma heller ha kommet. Hun ville ikke hatt samvittighet til å la søsteren min være alene og jeg har jo mann og barn. Pappa er død, og søsteren min trenger mamma enda mer etter dødsfallet hans.

Anonymous poster hash: 9c696...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...