Gå til innhold

Har noen problemområder på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kan sånt om kropp og trening. Jeg trener i perioder. Nå har jeg hatt syk unge i et par uker og med full jobb = ikke mye energi.. Vil gjerne ha bort valker oppe på kroppen, strammere rumpe og mindre fett mellom lårene. Mer definert midje. (Bilde, sorry stygt undertøy) Leggene mine har alltid vært stor. Hvilket kosthold er best? Prøver å spise litt lavkarbo, men sliter med og holde meg der. Er cardio grei trening og så knebøy? Gjerne øvelser jeg kan gjøre hjemme. En bonus ville vært 4-5 kg mindre.

Anonymous poster hash: 1a335...879

post-42-48669_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig ikke det du vil høre men om du blir tynnere nå,blir jeg faktisk bekymret for deg!

Drit i vekta og tren styrke,så strammer du opp evt dvask hud.

Muskler veier mer enn fett,så du går forhåpentligvis opp i vekt pga muskler,men får en strammere kropp.

Midjen din er flott! Blir du tynnere der,kommer ribbein tydeligere frem,og det er ikke pent,ei heller sunt.

Skrevet

Antagelig ikke det du vil høre men om du blir tynnere nå,blir jeg faktisk bekymret for deg!

Muskler veier mer enn fett,så du går forhåpentligvis opp i vekt pga muskler,men får en strammere kropp.

Midjen din er flott! Blir du tynnere der,kommer ribbein tydeligere frem,og det er ikke pent,ei heller sunt.

Ser ikke på meg som tynn, men mulig du har rett. Jeg har valker her og der. Strammere vil jeg hvertfall bli. Er veldig slapp i kroppen. Nå er yngste 1,5 år og jeg er lei av å være dvask.

Skrevet

Ser ikke på meg som tynn, men mulig du har rett. Jeg har valker her og der. Strammere vil jeg hvertfall bli. Er veldig slapp i kroppen. Nå er yngste 1,5 år og jeg er lei av å være dvask.

Kan anbefale Jillian Michaels treningsvideoer. Hun har flere gode videoer hvor man trener hele kroppen,mister fett,får muskler og strammer opp. Hun har også kostholdsplaner. Google henne og sjekk ut hvilket program som egner seg for deg :-)

Det er trening du kan gjøre hjemme uten stort av utstyr. Veldig effektivt er det også.

Skrevet

Du trenger i så fall å trene styrke for å stramme opp, ikke gå ned ivekt. Pass på at du får i deg nok protein og nok mat generelt (2000 kcal + evt det du trener for). Jeg synes forresten ikke du har noe å klage på, ser ut som du er akkurat passe!

Skrevet

Du trenger i så fall å trene styrke for å stramme opp, ikke gå ned ivekt. Pass på at du får i deg nok protein og nok mat generelt (2000 kcal + evt det du trener for). Jeg synes forresten ikke du har noe å klage på, ser ut som du er akkurat passe!

Får prøve på det da. Spiser aldri så nye som 2000 kcal.. Igår spiste jeg en lett youghurt, en tacobolle (liten) litt middag (et fiskestykke, en potet og en ss gulrot) og litt omelett til kveldsmat. Har aldri vært Storspist.

Skrevet

Spis mer proteiner og tren tung styrke. Så får du mer former og en sterkere, fastere kropp ☺

Skrevet

Satan for en fin rumpe!! 😄

Kroppen din er jo kjempefin! Løping vil fikse alt du ønsker å på.

Anonymous poster hash: 98c94...e72

Skrevet

Synes virkelig det er trist å lese at du snakker om valker, mer definert midje osv. Du ser jo flott ut som du er!! Hvorfor i all verden er du ikke fornøyd ? Hvor er bakkene dine ? De synes ikke på bildet!

Anonymous poster hash: 6c1bb...bdd

Skrevet

Synes virkelig det er trist å lese at du snakker om valker, mer definert midje osv. Du ser jo flott ut som du er!! Hvorfor i all verden er du ikke fornøyd ? Hvor er bakkene dine ? De synes ikke på bildet!

Valkene! Ikke bakkene!

Skrevet

Du har jo en kjempeflott kropp! Å stramme seg opp er jo alltid greit, og styretrening vil nok være det beste for deg - kanskje kombinert med løping eller sykling. Spis mat med masse proteiner så du får opp muskelmassen din.

Anonymous poster hash: ba0d2...999
Skrevet

Man blir vel aldri 100% fornøyd uansett. Hadde bare en langt mer strammere kropp før nr to ble født i 2014. Mer energi også, til trening.. :) Får bare skjerpe meg med treninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...