Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Hvilken rente har dere på deres boliglån? VI har lån hos Sparebank1, der har vi et "vanlig" boliglån med rente på 2.7, så står det under at effektiv rente er 2,55%. Vi har også et fleksilån, på boligen, med rente på 2.75%. Jeg vet jo at bankene ikke gir ved dørene akkurat, så jeg tenkte å ringe banken for å høre om det finnes muligheter for lavere rente. Men samtidig så er jeg usikker på om det er så mye å gå på...2,5 er jo ikke ille, eller? Anonymous poster hash: 69e92...943
jojoen Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har 2,3 i effektiv rente i Skandiabanken
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har 2,4 i DNB Anonymous poster hash: 80b32...a71
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har 2,3 i effektiv rente i Skandiabanken Det er når du har lån over 2 mil. Har du under 2 mil må ein litt opp. Blir straffa og ha lite lån. Anonymous poster hash: 07337...99e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har rente på 2,3 i bnbank. Lån på rett over 2 mill Anonymous poster hash: 437eb...351
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har rente på 2,1 i Nordea, premium-kunder. 2,5 er ikke mye å be om, HI. Anonymous poster hash: 8433b...71f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har 2,25%, Danske bank. Anonymous poster hash: 2fdab...14f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 1.9 Anonymous poster hash: 53658...a08
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har rente på 2,1 i Nordea, premium-kunder. 2,5 er ikke mye å be om, HI. Anonymous poster hash: 8433b...71f Nei, jeg tenkte mer på om vi nå har 2.55 i effektiv rente, så er det kanskje ikke så mye mer å be om. Men ser mange har litt under oss. Vi er ellers gode kunder, så tror vi skal høre med dem. Anonymous poster hash: 69e92...943
jojoen Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 1.9 Anonymous poster hash: 53658...a08 Hvor er det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Akademikerne har 1,9% i rente og også de som har Husbanken (startlån) http://husbanken.no/rente/ Anonymous poster hash: 8433b...71f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har 2,3 i effektiv rente i SkandiabankenDet er når du har lån over 2 mil. Har du under 2 mil må ein litt opp. Blir straffa og ha lite lån. Anonymous poster hash: 07337...99e Dette er jo bare veiledende, de fleste evner å forhandle! Dessuten er det jo selvfølgelig st en god kunde får bedre betingelse ennen vanlig kunde. Sånn er det overalt! Anonymous poster hash: 3cf8f...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå