Gå til innhold

Bedsidecrib eller "åpen" sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderte først å kjøpe Troll bedside crib. Men ser at det er veldig dyrt. Jeg har sett andre bruke en sprinkelseng, hvor en kan ta av den ene siden og bruke det som en bedsidecrib. Noen med erfaringer på dette området? :-)

Anonymous poster hash: 8ca8f...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig sprinkelseng har ofte madrassen mye lavere enn en vanlig voksenseng. Så det kan bli en sprekk hvor barnet kan rulle ned eller sette fast armer under senga di. Men du kan sikkert bygge opp sprinkelsenga med noe under beina da.

Skrevet

Flere av de såkalte vanlige sprinkelsengene har etterhvert fått flere stiller som gjør at de passer inntil de fleste senger. Sjekk litt rundt hvilke som passer inntil deres seng:) 

Anonymous poster hash: 592b2...2c3
Skrevet

Vi har brukt ikeas sprinkelseng begge gangene i begynnelsen til de små. Monterte den "feil" slik at den var åpen inntil sengen. Var heldig og trengte ikke bygge opp noe, men brettet et par laken og la stramt under vår og babyens madrass for å unngå sprekk. Stripset bena sammen med vår seng -rikket seg ikke i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: 21ee6...dce
Skrevet

Vi har tatt av den ene siden på sprinkelsenga og satt den inntil vår seng. Kan flytte bunnen opp og ned, så den får samme høyde som senga vår. Veldig gammel sprinkelseng riktignok. Men jeg har sett sånne klosser man kan sette under bena på sprinkelsenga. Minner litt om sånne skåler man legger såpestykker i. Tror jeg så det på jollyroom.

Anonymous poster hash: fc003...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...