Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 han er så egoistisk. Skulle hente barnet vårt i bursdag + 3 venner som skulle sitte på hjem. Venter på operasjon så magen er i ulage ifbm medisiner frem mot det. Er for tiden sykemeldt til etter operasjonen. Gjør allikevel alt hjemme og sliter meg snart ut, da jeg er syk. Jeg kjørte til bursdagen og var tidlig ute, tenkte å sitte og slappe av med nyheter og vente. Jeg ble akutt dårlig i magen som jo er en direkte konsekvens av at jeg er syk. Måtte ralle hjem og rakk såvidt toalettet. Ble sittende der med diaré og mageknip:( Fikk spurt mannen om han vær så snill kunne hente ungene for meg. Nei, det gadd han ikke. Hadde akkurat lagt seg på sofaen. Han sa jeg kunne ta en idoform. Rakk såvidt å hente og få alle hjem før jeg stupte på do igjen. Ble så lei meg:( Så typisk ham. Anonymous poster hash: d0b73...075
Gjest Antarctica Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Hva skal du med en idiot på sofaen som ikke bidrar???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Den mannen hadde blitt en eks der og da! En så stor egoistisk ville jeg ikke hatt noe med å gjøre - og i hvert fall ikke delt livet med! Anonymous poster hash: b7b70...ec3
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Her hadde det ikke vært et spørsmål i en slik situasjon. Her hadde han fått beskjed om at han måtte hente ungene fordi jeg var dårlig. Ferdig med den saken. Ikke hadde han stusset heller, er tross alt hans barn også. Hadde ikke blitt skuffa om dette hadde vært min mann. Hadde ledd høyt, gått på do samtidig som jeg hadde minnet han om hvem som skulle sittet på hjem. Det at han lå på sofan hadde vært klinkende likegyldig. Anonymous poster hash: 32779...b64
Pobie Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Skuffet er en underdrivelse. Hvis mannen hadde vært så hensynsløs hadde jeg ikke vært sammen med han i det hele tatt. Hvis jeg hadde vært syk ville mannen insistert på at jeg skulle hvile og ville gjort alt i huset og alle ærend. Hvorfor spurte du pent om han kunne hente ungene? Jeg ville bare gitt beskjed om at han måtte, og mannen hadde gjort det uten å mukke.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Seriøst? Du må kvinne deg opp og la denne dritten reise ditt peppern gror! Anonymous poster hash: 1bfdb...9bc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Ikke skuffet, men lynende og rødglødende forbannet. Neste gang han ligger med spysyken får du forlate hus og barn og be han fikse. Tipper det blir poppis.... Anonymous poster hash: d3c65...e01
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 For en idiot!!! Og "skuffa" er ikke ordet jeg hadde brukt, jeg hadde blitt forbanna!! Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så barnslig at jeg ville truet med å ringe en av foreldrene til et av barna som skulle sitte på og forklart saken. Sagt at jeg sitter stuck på do og at mannen nekter å hente fordi tv'n er viktigere. Da hadde nok pipa fått en annen lyd om det gjaldt min eks, for han hater å tape ansikt.. Anonymous poster hash: 5180d...948
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Hvorfor er du sammen med denne sjarmøren? Han er en drittsekk. Anonymous poster hash: d5077...848
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg hadde gitt ham avføringsmiddel og sendt ham på butikken. Anonymous poster hash: 1fae5...aa5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Kast ut sofaen i første omgang. Den har tydligvis en negativ inflytelse på din mann. Anonymous poster hash: b9332...e1e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Skuffa? Nei, hadde først blitt rasende, for deretter bestille flyttebil asap. Med en så bedriten holdning er neppe dette et enestående tilfelle. Hva i alle dager skal du med en slik tulling av en "mann"? Anonymous poster hash: de2d0...482
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har ikke lyst til å fortsette forholdet med denne mannen. Gjør det for barnet sin skyld. Men dette bare føyer seg inn i rekkene, og jeg har ingen romantiske følelser igjen. På samtalen på sykehuset vedrørende innleggelsen så ba jeg de stryke ham av pårørendelisten. Helt ærlig tror jeg kun han hadde blitt lei seg om jeg døde fordi da måtte han ha ansvar alene. Jeg studerer, jobber, handler all mat, oppe med barnet hver dag, smører mat, får på skolen, lager mat, gjør lekser med barnet osv. Han henger ikke med på noe lenger. Visste ikke at barnet skulle starte på behandling her om dagen en gang. Og ikke at de skulle i bursdag i går f.eks. Han er BARE opptatt av seg og sitt. Er flink pappa på trening og ferie, så stopper det der. Jeg drømmer og lengter etter å flytte. Oppleve kjærlighet og tosomhet. Gifte meg en gang av kjærlighet. Denne mannen ødelegger meg:( Anonymous poster hash: d0b73...075
Fandens Oldemor Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Nei, for jeg hadde ikke vært sammen med ham lenger og opplevd det. Når det er "typisk ham", så burde du jo pakket sammen for lenge siden. Men - bedre sent enn aldri, det er ingen skam å snu osv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Barn spør man ikke om de kan gjøre noe, barn forteller man hva de skal gjøre. Du ordla deg feil, du skulle sakt: "Jeg er dårlig, du må hente ungene!" Anonymous poster hash: db3c7...177
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #18 Skrevet 14. oktober 2015 Skuffet? Nope. Hadde blitt sjokkert, og tatt det for tull. Sånn ellers. Moren min ble for lenge i et destruktivt forhold, "for barnas skyld." Det utviklet seg til et helvete for ALLE. vær så snill å tenk over om barnet ditt virkelig er tjent med dette. Å se moren sin gjøre alt, og ødelegges... Anonymous poster hash: d4277...231
Gemini77 Skrevet 14. oktober 2015 #19 Skrevet 14. oktober 2015 Skuffet? Det hadde ALDRI skjedd pga 2 ting. Mannen hadde aldri vært så respektløs ovenfor meg. Det andre hadde vært at jeg ikke hadde akseptert at han ikke hentet. Jeg hadde bedt han hente, ikke spurt. Og det burde være en selvfølge. Den mannen har ingen respekt for deg og den mannen bør du enten ta en alvorsprat med eller vurdere å kaste ut. Med mindre dette var et engangstilfelle. Noe jeg tror det ikke var.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #20 Skrevet 14. oktober 2015 Hadde min mann gjort noe sånt hadde han måtte forbli på den sofaen...og mest sannsynlig hadde jeg nok ikke orket å bo sammen med en sånn egoist. Fy faen sier jeg bare! Dette kan jeg garantere at ALDRI hadde skjedd hjemme hos oss, mannen min er ikke en sånn egosentrisk drittsekk. Anonymous poster hash: 21118...abb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #21 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har ikke lyst til å fortsette forholdet med denne mannen. Gjør det for barnet sin skyld. Men dette bare føyer seg inn i rekkene, og jeg har ingen romantiske følelser igjen. På samtalen på sykehuset vedrørende innleggelsen så ba jeg de stryke ham av pårørendelisten. Helt ærlig tror jeg kun han hadde blitt lei seg om jeg døde fordi da måtte han ha ansvar alene. Jeg studerer, jobber, handler all mat, oppe med barnet hver dag, smører mat, får på skolen, lager mat, gjør lekser med barnet osv. Han henger ikke med på noe lenger. Visste ikke at barnet skulle starte på behandling her om dagen en gang. Og ikke at de skulle i bursdag i går f.eks. Han er BARE opptatt av seg og sitt. Er flink pappa på trening og ferie, så stopper det der. Jeg drømmer og lengter etter å flytte. Oppleve kjærlighet og tosomhet. Gifte meg en gang av kjærlighet. Denne mannen ødelegger meg:( Anonymous poster hash: d0b73...075 Herlighet, kom deg bort fra denne drittsekken! Du kan ikke holde sammen med ham for barnas skyld, det ødelegger bare mer for dem enn du aner.. Anonymous poster hash: 21118...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå