Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hadde vært kjekt, men duger det liksom? Anonymous poster hash: bf9ba...d10
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Sitter faktisk og lurer på det samme. Anonymous poster hash: 19c68...e64
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg vil si nei, for når den treffer møbler så snur den. Den går rundt omkring og tar bare det støvet den kommer over. Du har vel erfart selv at støvdotter gjerne flyr bak eller under ting/møbler. Der kommer ikke roboten seg. Anonymous poster hash: a824e...06a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Det var en test nylig. Det var visst stor forskjell på de beste og dårligeste. Vi vurderer en slik fordi vi har fått oss hund og jeg ser det blir mye pels osv omkring. Tenker den er grei å bruke til litt "hverdagsrengjøring", men at det blir støvsugd skikkelig en gang i uka. Anonymous poster hash: 7555f...f60
Førstemann Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har kvittet oss med vår. Klart, det blir jo litt renere av at den går, men den tok jo bare det som lå midt på gulvet der det er åpent og ingen møbler så følte det ikke ga store nytteverdien.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Kommer an på hvilken du kjøper. Les tester og se, legger du litt penger i det funker det 😊
Nebbdyret Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Dykk som ikkje var fornøgde, kva merke hadde dykk? Så kan eg unngå dei merka om vi ender opp med å kjøpe..
It's all about me Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Jeg har en irobot Rumba 880 og den er helt knall. Den føler møblene og går da rolig rundt,men tett inntil. Husker etterhvert rommene og legger opp faste baner. Kommer lett til under sofa og i kroker. Den har en liten kost som snurrer og børster alt inn i suget. Og når den er ferdig setter den seg selv tilbake på lading. Her blir alt støvsuget mens jeg er på jobb, alt jeg trenger å gjøre er å tømme den. Neste på lista blir en robot-vasker. Endret 15. oktober 2015 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Vi har også en som fungerer veldig bra. Anonymous poster hash: d1bf6...36a
Mandala Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Sjekk videoer på YouTube. Der så jeg en sammenligning mellom to stk og forskjellen var stor. Den ene vimsete helt på måfå rundt i rommet, og kjørte stort sett samme sted hele tiden. Den andre var mer systematisk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg syns det er fantastisk 👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymous poster hash: 7e2fa...533
Ønskersegtre:) Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er kjempefornøyd😊 Den tar jo ikke bak møbler og slikt selvfølgelig, men godt inntil møbler og hjørner. Setter den på når jeg skal ut en tur, og har aldri smuler o.l på gulvet.. Genialt 😊
Pobie Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Vi har hatt tre forskjellige, og synes de fungerer bra. Nei, de kommer ikke til under møbler, men vi har katter og hunder, og bare det at den tar dyrehår som ligger utover gulvet hjelper veldig. Vi har en Bosch batteridrevet støvsuger i tillegg som vi går over med når det trengs. Vi har hatt Roomba, LG, og nå har en vi iCleebo. Alle har hatt fordeler og ulemper. Roomba har "tårn" som kan flyttes slik at man kan sperre av områder, men er tungvinn å tømme. LG har ikke noen funksjon for å sperre av områder, men har timer slik at den går til samme tid hver dag. Enkel å tømme, og lager kart over huset slik at den kommer til overalt. Men batteriet varer ikke lenge nok til at den faktisk kommer til i hele huset i én omgang. iCleebo har bra batteri og kommer seg over dørterskler og tepper slik at den kommer til overalt, men er ikke like enkel å tømme som LG, og har en magnetstripe for å sperre av områder. Dvs man kan kun sperre av ett område og stripen er ikke enkel å flytte siden den festes på gulvet. Men den lager kart og husker hvor den har vært. Vi har gått fra å støvsuge hver eneste dag til å støvsuge ca en gang i uka. Er veldig deilig.
It's all about me Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Vi har hatt tre forskjellige, og synes de fungerer bra. Nei, de kommer ikke til under møbler, men vi har katter og hunder, og bare det at den tar dyrehår som ligger utover gulvet hjelper veldig. Vi har en Bosch batteridrevet støvsuger i tillegg som vi går over med når det trengs. Vi har hatt Roomba, LG, og nå har en vi iCleebo. Alle har hatt fordeler og ulemper. Roomba har "tårn" som kan flyttes slik at man kan sperre av områder, men er tungvinn å tømme. LG har ikke noen funksjon for å sperre av områder, men har timer slik at den går til samme tid hver dag. Enkel å tømme, og lager kart over huset slik at den kommer til overalt. Men batteriet varer ikke lenge nok til at den faktisk kommer til i hele huset i én omgang. iCleebo har bra batteri og kommer seg over dørterskler og tepper slik at den kommer til overalt, men er ikke like enkel å tømme som LG, og har en magnetstripe for å sperre av områder. Dvs man kan kun sperre av ett område og stripen er ikke enkel å flytte siden den festes på gulvet. Men den lager kart og husker hvor den har vært. Vi har gått fra å støvsuge hver eneste dag til å støvsuge ca en gang i uka. Er veldig deilig. Da må det ha vært en gammel Romba eller dårlig modell dere har hatt. 880 er enkel å tømme, kommer over terskelen, kommer til under sofaen våres iallfall og den er ikke høy, har minne så den husker rommene og legger opp ruter, batteriet er det ikke noe å si noe på. Jeg støvsuger omtrent aldri lenger med vanlig støvsuger, Romba gjør jobben så godt......faktisk as we speaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå