Gå til innhold

Ja nå er jeg en homohetser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mista kontrollen i sted da svigerinna mi kom for å hente noen ting i huset til broren min. Han ba meg være der fordi han ikke ville se henne. I over 10 år har hun herset med han, vært utro, gjort det slutt og tatt ham tilbake alt etter hennes innfall. Han var veldig glad i henne og (er glad i) barna de har sammen, samt hennes datter fra tidligere. Sist de ble sammen igjen var det etter et års pause og broren min ga opp et nytt forhold til ei herlig jente fordi han ville la eksen få en sjanse på grunn av barna. For et år siden var det storslagent bryllup, hun bestemte og han betalte da hun aldri har jobbet noe særlig. Så plutselig går hun fra han for en venninne og proklarmerer at hun alltid har vært 100% lesbisk og har hatt et forhold til den nye i flere år. Hun har altså lurt og brukt ham i alle disse årene og han har gått glipp av ei skikkelig bra dame (hun har ny samboer nå).... 

Så ja, jeg klikka og sa hva jeg mente og nå har hun lagt ut en status på facebook om at jeg og familien hetser henne på grunn av legningen hennes. Det er da ikke det jeg har gjort? For en kan vel ikke bruke folk som en vil kun fordi en ikke er sikker på egen legning?

Anonymous poster hash: 4d89e...886
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wooooow!!!! :o skjønner godt at du mistet besinnelsen din!!

Anonymous poster hash: 48004...ae6

Skrevet

Det er vel ikke legningen hennes du har problem med, men med hele dama og alt hun har gjort.. Du har sikkert ville reagert på samme måte om det var en mann hun hadde holdt på med og ikke ei dame, ergo ikke homohetsing.

Anonymous poster hash: 33514...0b6
Skrevet

Det er ikke legningen som er denne damas problem! Hun høres spik spenna gal ut :( De bor ikke i Hamar vel? Har noen her som minner meg om disse...

Anonymous poster hash: 0ec59...022

Skrevet

Da hadde jeg svart henne det du skriver her. Hun søker sympati og sverter dere på nettet, da hadde jeg ville skrevet sannheten på nettet også.

Anonymous poster hash: 506fd...760

Skrevet

Hun fortjener litt tyn, uavhengig av legning.

Anonymous poster hash: 27078...6e8

Skrevet

Jeg ville svart henne også. Den som hetser her er jo hun - hun hetser deg med falske beskyldninger og trakasseringer.

Enten svar på det hun har lagt ut, eller legg ut en egen status a la:

"Vil bare rette opp en misforsåelse. Jeg er blitt beskyldt for å hetse andre pga. seksuell legning. Dette har jeg aldri gjort. Det jeg derimot har påpekt, det er at man ikke kan behandle andre som dritt og tro at sin seksuelle legning fritar en fra å vise andre respekt og omsorg. Jeg har også påpekt at man ikke kan utnytte andre og så gjemme seg bak sin legning.

Jeg forholder meg til medmenneskelighet og forsøker å behandle alle likt uavhengig av legning. Men jeg lar heller ikke noens seksuelle legning stoppe meg fra å si fra om normale mellommenneskelige ting når jeg ser andre bli dårlig behandlet."

Anonymous poster hash: 0df20...3eb
Gjest Antarctica
Skrevet

Du hater ikke homoer. Du hater en spesifikk homo. Dét er noe annet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...