Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #26 Skrevet 13. oktober 2015 Hun er kanon hot!!! Hjernen min forstår liksom ikke at hun er dame 😂 Anonymous poster hash: 6d7a4...e98
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #28 Skrevet 14. oktober 2015 Fuck er Lesbisk jeg og nå plutselig. Gro er heldig!!! Anonymous poster hash: c6f3f...651
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #29 Skrevet 14. oktober 2015 Haha. Trodde det var snakk om Anja Solli 🙈 Anonymous poster hash: 2c67d...46f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #30 Skrevet 14. oktober 2015 Hun forklarte det så flott selv,- hun,- og andre "typer lesber" som henne,- er attraktiv for heterojenter litt pga spenningen bak "lesbiske forhold" og det at hun utseendemessig står veldig nært "mann" gjør det litt mer "trygt" på samme tid. Som "kjæreste" synes jeg hun var den mest sympatiske Live har vært "dama til" noen gang. Også var jeg så enig i det Anja sa om og ikke være sjalu, og sjalu kjærester er lite moro. " Man drar ut på by'n med venner, flørter og har det moro også kommer du hjem til meg" ...Altså, man drar hjem til en trygg og god kjæreste. Av samme grunn blir ikke jeg sjalu, og håper også det samme gjelder min mann. VI kan ut, ha det gøy med våre venner, men alltid godt og komme hjem og legge seg ved siden av en sovende "trygghet",- evt at man dra hjem litt tidligere slik at man vet den andre fortsatt er våken,- for og vise at man setter pris på denne..... Anonymous poster hash: c70db...f61
Iiiiik Skrevet 14. oktober 2015 #31 Skrevet 14. oktober 2015 Tråden er moderert iht til følgende regel: Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #32 Skrevet 14. oktober 2015 Dere syns hun er hot pga hun ser ut som en gutt.. Anonymous poster hash: 3963f...608
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #33 Skrevet 14. oktober 2015 Ja, Anja er drithot - og jeg er heller ikke lesbisk - men hun virker bare så utrolig sympatisk og så er hun jo veldig flott. Ikke så veldig feminin, men heller ikke manne-maskulin, bare hot! Anonymous poster hash: 2d27c...61b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #34 Skrevet 14. oktober 2015 Skal hilse fra Anja og si takk Anonymous poster hash: bf313...058
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #35 Skrevet 14. oktober 2015 Skal hilse fra Anja og si takk Anonymous poster hash: bf313...058 Jeg håper du mener det, for den dama fortjener litt skryt altså! Herlig personlighet pakket inn i et utrolig flott ytre! Bra dame! Anonymous poster hash: a914c...82e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #36 Skrevet 14. oktober 2015 Dere syns hun er hot pga hun ser ut som en gutt.. Anonymous poster hash: 3963f...608 Da hadde de jo valgt en gutt å snakke om, hvis det stemte. De synes hun er hot fordi de synes hun er hot. Og forresten: hva så? Anonymous poster hash: f4a45...884
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #37 Skrevet 14. oktober 2015 Kan altså slå fast at jeg ikke var den eneste hetero dama som ble fascinert av Anja, så da kan jeg vel konkludere med at hun har en x-faktor! Hi Anonymous poster hash: 4f361...188
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #38 Skrevet 15. oktober 2015 Nei, absolutt ikke;) Nevnte det på jobb, og samtlige fem hetroe damer syntes det samme. Fniste godt gjorde vvi også Anonymous poster hash: 9072d...79c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #39 Skrevet 15. oktober 2015 Er hetero, gift og elsker menn, men fy f***en Anja er hot.......Er kanskje bifil.....??? Anonymous poster hash: 41028...e89
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #40 Skrevet 15. oktober 2015 Dere syns hun er hot pga hun ser ut som en gutt.. Anonymous poster hash: 3963f...608 Nei, er ikke helt riktig det heller. Jeg er veldig hetro, og liker overhodet ikke feminine gutter. Det må være skikkelig mannemann, sånne femi gutter med strikkejakke og skjerfet pent dandert i halsen gir meg brekninger Så menn kan ikke være femi for at jeg skal synes de er sexy. Det er ingen tvil om at Anja er kvinne, hun er rett og slett pen synes jeg, og ikke mandig. Hun har en utstråling som gjør henne flott, og sexy, men hun ser ikke ut som en mann. Hun er en sporty og tøff kvinne. Anonymous poster hash: ee16e...d2f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #41 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg må begynne å følge mer med i underholdningsverden... Live er en perifer bekjent av meg, og hun er da vitterlig gift. Er det noe jeg har gått glipp av nå? Hvorfor skal hun date når hun er gift? Anonymous poster hash: cd54a...f60
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #42 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg må begynne å følge mer med i underholdningsverden... Live er en perifer bekjent av meg, og hun er da vitterlig gift. Er det noe jeg har gått glipp av nå? Hvorfor skal hun date når hun er gift? Anonymous poster hash: cd54a...f60 Du har altså ikke fått med deg at hun har et program på TV som heter "Dama til...", der hun dater div kjendiser for at vi skal bli bedre kjent med dem - som underholdning? Denne uken "datet" hun Anja Hammerseng-Edin. Og heeeele kvinne-Norge er forelska! Meg inkludert...😉 Anonymous poster hash: ae998...16d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #43 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg må begynne å følge mer med i underholdningsverden... Live er en perifer bekjent av meg, og hun er da vitterlig gift. Er det noe jeg har gått glipp av nå? Hvorfor skal hun date når hun er gift? Anonymous poster hash: cd54a...f60 Du har altså ikke fått med deg at hun har et program på TV som heter "Dama til...", der hun dater div kjendiser for at vi skal bli bedre kjent med dem - som underholdning? Denne uken "datet" hun Anja Hammerseng-Edin. Og heeeele kvinne-Norge er forelska! Meg inkludert... Anonymous poster hash: ae998...16d Nei det har jeg ikke fått med meg, men det har kanskje med at jeg ikke ser tv. Men da fikk jeg iallefall fått avkreftet at Live er skilt/skal skilles :-) Anonymous poster hash: cd54a...f60
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #44 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg må begynne å følge mer med i underholdningsverden... Live er en perifer bekjent av meg, og hun er da vitterlig gift. Er det noe jeg har gått glipp av nå? Hvorfor skal hun date når hun er gift? Anonymous poster hash: cd54a...f60 Du har altså ikke fått med deg at hun har et program på TV som heter "Dama til...", der hun dater div kjendiser for at vi skal bli bedre kjent med dem - som underholdning?Denne uken "datet" hun Anja Hammerseng-Edin. Og heeeele kvinne-Norge er forelska! Meg inkludert... Anonymous poster hash: ae998...16d Nei det har jeg ikke fått med meg, men det har kanskje med at jeg ikke ser tv. Men da fikk jeg iallefall fått avkreftet at Live er skilt/skal skilles :-) Anonymous poster hash: cd54a...f60 Ja, hun er vel i stedet gravid med barn nr 2. Anonymous poster hash: 8011f...684
I scream for icecream! Skrevet 15. oktober 2015 #45 Skrevet 15. oktober 2015 Helt enig med dere andre! Kunne lett skifta fil for henne.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #46 Skrevet 15. oktober 2015 Så reprisen nå, oooooooooooooo, hun der, altså!!! 😍 Anonymous poster hash: 1f410...b09
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #47 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er plutselig lesbisk. Har aldri i hele mitt liv fantasert om en annen kvinne. Men Anja fant fort veien inn i tankene mine. Hun er fantastisk i senga 😉 Anonymous poster hash: 4cefe...cc6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #48 Skrevet 15. oktober 2015 Hm.. Finnes ikke lesbisk, men hu der hadde noe ja. Måtte spørre mannen om hva han syntes, men hun ble for maskulin for hans smak. Tror det er det som tiltrekker meg da, hennes maskuline trekk. Anonymous poster hash: 9999f...9ab
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #49 Skrevet 15. oktober 2015 Har de andre programmene der Live dater vært like bra, eller var det med Anja spesielt bra? Har bare sett det ene,og lurer på om det er vits å investere mer tid i programserien? Anonymous poster hash: 4f361...188
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #50 Skrevet 16. oktober 2015 Har de andre programmene der Live dater vært like bra, eller var det med Anja spesielt bra? Har bare sett det ene,og lurer på om det er vits å investere mer tid i programserien? Anonymous poster hash: 4f361...188 Jeg synes de er genialt bra. Ikke alle hun dater er like interessante da, men Live er flink til å få vist frem flere sider av de hun dater. Anonymous poster hash: a914c...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå