Gå til innhold

Å himmel.. Er det flere her inne med menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har kompiser som er litt "korte" i sosiale sammenhenger?

Jeg omgås mange forskjellige typer folk og går fint overens med mannens kompiser, men ikke den ene. Eller dvs det er ikke snakk om å gå overens eller ikke, det går jo ikke å etablere noe med ham for han snakker ikke! Med mannen; joda de har jo et vennskap men ikke noen ord med meg eller barna. Han er evig singel, midten av 30-årene, og stikker hodet innom her fra tid til annen. Han er en trivelig kar egentlig, men utrolig vanskelig å prøve å prate med noen som ikke svarer, knapt enser at man er tilstede. Har gitt litt opp, det plager meg ikke så veldig.

Men det plager meg når han kommer hit for å være sittende eller stående statue på timesvis, gjerne i beste tid på kvelden, da vi voksne vil kose oss litt med mat, drikke osv. F eks i sommer hadde vi vært på ferie hos min mor i et veeldig lytt hus og med 3 barn på samme rom om natten i to uker. Det ble ikke mye voksenkos på oss da for å si det sånn, som gikk helt fint altså, men vår første kveld hjemme igjen hadde vi date da. Men så kommer kompisen innom og parkerer ræva i sofaen. Mannen lager kveldsmat, vi har åpnet vinflasken, mannen sier ganske rett ut at etter to uker uten privatliv var det godt med kjærestekveld i kveld osv osv. Han dro etter et par timer..

Lufter "irritasjonen" min for mannen som regel etter han har vært her og spør alltid "er det så artig å komme på besøk når man ikke snakker med de som bor der?" osv.. Tror det tok ca 8 år før han begynte å si hei til meg når han kom på besøk..

Mannen min svarer meg: "men han er jo redd deg"

Jeg: "Javel?"

Mannen: "Ja du er jo en dame" mens han ler..

Må le litt jeg og. Tror ikke det vil endre seg så mye så må vel bare se det komiske i det :P

Anonymous poster hash: 3a5fe...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da vel være verdens minste problem.. Han trives hos dere tydeligvis da.

Anonymous poster hash: f89a8...300

Skrevet

Hadde en slik vi også tidligere, nå har han flyttet. Han bare var her som en observatør nesten. Han satt også lenge om kvelden, ofte slik at vi ble sittende å se på tv, jeg og mannen sovnet i sofaen, mens han satt like godt. Nyttet ikke med noe hinting der, men vi lot han bare være. Mannen tilbydde han etterhvert gjesterommet når han syns det var på tide å finne senga. Da gikk han alltid.

Skrevet

Hadde en slik vi også tidligere, nå har han flyttet. Han bare var her som en observatør nesten. Han satt også lenge om kvelden, ofte slik at vi ble sittende å se på tv, jeg og mannen sovnet i sofaen, mens han satt like godt. Nyttet ikke med noe hinting der, men vi lot han bare være. Mannen tilbydde han etterhvert gjesterommet når han syns det var på tide å finne senga. Da gikk han alltid.

Haha likte det ordet, "Observatøren" ;)

HI

Anonymous poster hash: 3a5fe...3f3

Skrevet

Stakkars fyr. Han må jo være dypt ensom og med verdens største sosiale handikap, hvis han ikke kan si goddag til en kvinne en gang!

Anonymous poster hash: 19d47...a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...